Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodník s AJ/ technický prodej (1600 – 2000,- EUR + bonusy), OSVČ
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Termín nástupu
01.01.2019
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
1600-2000,-EUR
1600-2000,-EUR
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Lokalita pracoviště:
Slovensko (ideálně Bratislava), práce formou home office, spolupráce na IČO
Náplň práce:
- péče o stávající klienty ve SR, případné akvizice nových
- kompletní vedení obchodních případů na celém území Slovenska
- spolupráce s českou centrálou
- zodpovědnost za zpracování objednávky
- příprava nabídek pro klienta včetně technického poradenství
- spolupráce s výrobou, účast a reprezentace na veletrzích
- řešení nestandardních situací, stížností zákazníků a reklamací
- pravidelný reporting v AJ
Vaše kvalifikace:
- min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
- obchodní praxe min.5 let
- praxe v prodeji technických výrobků (či nářadí, obalů, kancelářských potřeb) výhodou
- AJ – aktivní znalost
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost samostatné práce, spolehlivost
- ŘP sk. B
Naše nabídka:
- spolupráce na živnostenský list
- zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda + bonusy + 13. mzda
- silná podpora od české pobočky i zahraničního vlastníka
- předání potřebného know-how a zavedených klientů
- prostor pro vlastní seberealizaci a osobní růst
- zajímavá, samostatná a kreativní práce
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Slovensko (ideálně Bratislava), práce formou home office, spolupráce na IČO
Náplň práce:
- péče o stávající klienty ve SR, případné akvizice nových
- kompletní vedení obchodních případů na celém území Slovenska
- spolupráce s českou centrálou
- zodpovědnost za zpracování objednávky
- příprava nabídek pro klienta včetně technického poradenství
- spolupráce s výrobou, účast a reprezentace na veletrzích
- řešení nestandardních situací, stížností zákazníků a reklamací
- pravidelný reporting v AJ
Vaše kvalifikace:
- min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
- obchodní praxe min.5 let
- praxe v prodeji technických výrobků (či nářadí, obalů, kancelářských potřeb) výhodou
- AJ – aktivní znalost
- znalost MS Office
- výborné komunikační a organizační dovednosti, schopnost samostatné práce, spolehlivost
- ŘP sk. B
Naše nabídka:
- spolupráce na živnostenský list
- zajímavé finanční ohodnocení – fixní mzda + bonusy + 13. mzda
- silná podpora od české pobočky i zahraničního vlastníka
- předání potřebného know-how a zavedených klientů
- prostor pro vlastní seberealizaci a osobní růst
- zajímavá, samostatná a kreativní práce
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Informace o náboru
Zašlete mi prosím Váš životopis v ČJ / AJ a motivační dopis cílený přímo na tuto pozici. Více detailů případně ráda sdělím na kontaktu – 730 526 120.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Textilní, oděvní, kožedělná výroba
Příležitost v oblasti obchodu české úspěšné rodinné společnosti, která je významným hráčem v oblasti výroby a distribuce ochranných pracovních prostředků. Pokud Vás láká práce v nadnárodní společnosti a přeci v prostředí rodinné firmy, kde vládne příjemná pracovní atmosféra, tak je toto přesně nabídka pro Vás.
Příležitost v oblasti obchodu české úspěšné rodinné společnosti, která je významným hráčem v oblasti výroby a distribuce ochranných pracovních prostředků. Pokud Vás láká práce v nadnárodní společnosti a přeci v prostředí rodinné firmy, kde vládne příjemná pracovní atmosféra, tak je toto přesně nabídka pro Vás.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
min. SŠ vzdělání (strojírenství nebo chemický obor výhodou)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
5
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3501924
Termin der Veröffentlichung: 29.10.2018
2018-10-29
Lokalität: Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování) Arbeitsstelle: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer, Obchodní zástupce Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 1600-2000,-EUR