Obchodní manažer

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste aktivním obchodníkem, hovoříte německy nebo anglicky, máte zkušenosti s technickými produkty a hledáte uplatnění v oboru strojařiny? Pak se těšíme na Vaše reakce ...

Náplň práce:
- vedení obchodních jednání
- akviziční činnost včetně péče o stálé klienty
- zpracování obchodní dokumentace, nabídek a kalkulací
- týmová souhra s ostatními odděleními včetně výroby
- marketingové činnosti, monitoring trhu
- občasné služební cesty do zahraničí

Profil uchazeče:
- obchodní praxe technického směru
- komunikativní znalost jazyka anglického slovem i písmem (zahraniční klienti)
- velkou výhodou komunikace v jazyce německém
- ŘP sk. B
- vzdělání v oblasti strojírenství či jiný technický obor
- argumentační a vyjednávací schopnosti, podnikavost, pružnost

Naše nabídka:
- tradice, stabilita, mezinárodní projekty, férový přístup
- 25 dnů dovolené, vzdělávání, jazykové kurzy, penzijní připojištění, Flexi Pass poukazy
- příspěvek na stravování, zaměstnanecké půjčky, zvýhodněné volání a další
- k jednání fixní mzda + prémiové složky (měsíční a roční)
- zázemí výrobní společnosti v Šumperku (kancelář)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro významnou strojírenskou společnost hledáme obchodníka pro export - péče i akvizice.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

obchod, strojírenství

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3632451  Termin der Veröffentlichung: 29.3.2019