Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí expedice a skladů
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Šumperk, Česko
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- řízení oddělení expedice a týmu podřízených, správa personální agendy
- dohled nad zajištěním expedice zboží od balení výrobků přes vyhotovování nutných dokumentů až po zajištění dopravy
- dodržování speciálních požadavků klientů pro balení a expedici výrobků
- zajištění celního odbavení zboží ze zahraničí do výrobní firmy v ČR
- vedení skladů (obaly, výrobky), kontrola objednávek
- zajištění efektivního hospodaření, přímého a účelného využití nákladů (režijní, přímé)
Profil uchazeče:
- profesní zkušenosti z výrobní společnosti na podobné pozici
- anglický jazyk nutný pro komunikaci se zahraničím (klienti, dopravci, centrála)
- znalosti celní problematiky (Intrastat, dovoz/vývoz včetně třetích zemí)
- základy logistiky (Incoterms, expedice)
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- vyzrálá i přátelská osobnost, která se dokáže poprat s překážkami
- cílevědomost, schopnost zlepšovat i nastavovat procesy
- technická orientace v oboru strojírenství či automotive
- znalost programu SAP
Naše nabídka:
- stabilita zaměstnání, sehraný tým, podpora ze strany vedení firmy
- možnost na sobě stále pracovat a posouvat se odborně dále
- 25 dnů dovolené, 13.mzda, penzijní připojištění
- příspěvek na stravování, odměny za jubilea
- příspěvek na kulturu, sport a vzdělávání formou Caffeterie …
- zázemí mezinárodní výrobní společnosti
- nástup možný dle dohody
- smlouva na dobu neurčitou
- řízení oddělení expedice a týmu podřízených, správa personální agendy
- dohled nad zajištěním expedice zboží od balení výrobků přes vyhotovování nutných dokumentů až po zajištění dopravy
- dodržování speciálních požadavků klientů pro balení a expedici výrobků
- zajištění celního odbavení zboží ze zahraničí do výrobní firmy v ČR
- vedení skladů (obaly, výrobky), kontrola objednávek
- zajištění efektivního hospodaření, přímého a účelného využití nákladů (režijní, přímé)
Profil uchazeče:
- profesní zkušenosti z výrobní společnosti na podobné pozici
- anglický jazyk nutný pro komunikaci se zahraničím (klienti, dopravci, centrála)
- znalosti celní problematiky (Intrastat, dovoz/vývoz včetně třetích zemí)
- základy logistiky (Incoterms, expedice)
- zkušenosti s vedením menšího týmu
- vyzrálá i přátelská osobnost, která se dokáže poprat s překážkami
- cílevědomost, schopnost zlepšovat i nastavovat procesy
- technická orientace v oboru strojírenství či automotive
- znalost programu SAP
Naše nabídka:
- stabilita zaměstnání, sehraný tým, podpora ze strany vedení firmy
- možnost na sobě stále pracovat a posouvat se odborně dále
- 25 dnů dovolené, 13.mzda, penzijní připojištění
- příspěvek na stravování, odměny za jubilea
- příspěvek na kulturu, sport a vzdělávání formou Caffeterie …
- zázemí mezinárodní výrobní společnosti
- nástup možný dle dohody
- smlouva na dobu neurčitou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro mezinárodní výrobní koncern obsazujeme vedoucí roli na oddělení balení, expedice a logistiky.
Pro mezinárodní výrobní koncern obsazujeme vedoucí roli na oddělení balení, expedice a logistiky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3664473
Termin der Veröffentlichung: 10.5.2019
2019-05-10
Lokalität: Šumperk Arbeitsstelle: Logistik, Vedoucí dopravy, Vedoucí skladu Gesellschaft: Trenkwalder a.s.