Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu (30 - 35 tis)
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Pardubice
Okres Pardubice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zpracování, sledování a kontrola objednávek
- zajištění plnění objednávek
- fakturace
- řízení a koordinace požadavků zákazníka
- zajištění přepravy - komunikace se zahraničními kolegy
- průběžná optimalizace procesů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- perspektivní zaměstnání ve stabilní společnosti
- 13.plat
- vzdělávací a jazykové kurzy
- příspěvek na dopravu
- široká škála firemních benefitů (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, permanentky na hokejové zápasy atd.)
Informace o náboru
CZ Trenkwalder a.s.
Martina Mushtaq
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420731630476
Email: [email protected]
Martina Mushtaq
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420731630476
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Pro našeho klienta, významnou nadnárodní společnost specializující se v oblasti těsnící techniky v automobilovém průmyslu a dalších průmyslových odvětvích hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista zákaznického servisu
Pro našeho klienta, významnou nadnárodní společnost specializující se v oblasti těsnící techniky v automobilovém průmyslu a dalších průmyslových odvětvích hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista zákaznického servisu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, logistiky či plánování
- výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti
- znalost MS Office
- znalost SAP výhodou
- angličtina na úrovni C1
- znalost dalšího jazyka na úrovni min. B1: němčina, francouzština, španělština
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3722995
Termin der Veröffentlichung: 23.7.2019
2019-07-23
Lokalität: Okres Pardubice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc