Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Job Manager, Praha 6
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jaká je pracovní náplň Job Managera?
- odpovídá za naplnění závazků vyplývajících z uzavřené obchodní smlouvy u jemu svěřených zakázek
- zabezpečuje agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách: připravuje podklady pro nábor, vystavuje objednávky v interním systému, průběžně upřesňuje počty agenturních zaměstnanců, v případě potřeby koordinuje dopravu, a informuje klienta o jejich naplnění
- pečuje o agenturní zaměstnance na svěřených zakázkách : předává úvodní informace při příjezdu pracovníků, kontroluje administrativu při vzniku pracovního poměru, popř. doplňuje chybějící dokumenty (podpisy pracovních smluv, dodatkové proškolení k BOZP a PO), zajišťuje ukončení pracovního poměru
- zabezpečuje ubytování a možnosti stravování agenturních zaměstnanců na svěřené zakázce
- zpravidla jednou týdně, minimálně však jednou měsíčně, navštěvuje osobně místo výkonu prací, provádí hodnocení výkonu zaměstnanců, a jednou měsíčně do tabulky zápisy z kontrolních dnů zanese aktuální stavy na zakázkách
- kontroluje ekonomicky i personálně chod zakázky (počty pracovníků na zakázce, kontakt se zástupcem zákazníka, řešení případných problémů)
- aktivně monitoruje činnost konkurence u svých zákazníků a reportuje o ní
- v regionu aktivně vyhledává potenciální agenturní zaměstnance, prezentuje jim volná pracovní místa a v případě potřeby podepisuje pracovní smlouvy s novými zaměstnanci
- vybírá hotovost z firemního bankovního účtu
- provádí fyzickou výplatu mezd agenturním zaměstnancům, pokud nemají zřízen účet
- připravuje podklady pro fakturaci zákazníkovi
- odpovídá za vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti u jemu svěřených zakázek
- odpovídá za řádné vyplnění výkazu stravy a ubytování u cestovních příkazů agenturních zaměstnanců
- zpracovává výkazy práce agenturních zaměstnanců a předává je mzdové účetní
- předkládá mzdové účetní a asistentce potřebné doklady související se svěřenými zakázkami
- aktivně spolupracuje s asistentkou a Branch Managerem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Naše nabídka?
- práce, která dává smysl a má své výsledky
- dlouhodobé uplatnění na HPP ve stabilní a prosperující společnosti
- zajímavé/motivační finanční ohodnocení + další bonusy dle splnění plánu
- fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
- 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
- pružná pracovní doba
- další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
- služební automobil i pro soukromé využití, notebook a telefon je samozřejmostí
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené skoro ve všech odvětvích.
Chceme Vám svěřit to nejcennější co máme - naše klienty a dobré jméno. Hledáme posilu do našeho týmu job manažerů. Pozice je otevřena ideálně zkušeným a pro tuto práci nadšeným lidem, šikovného absolventa ovšem také rádi zaučíme! Vaší náplní práce bude realizace chodu zakázek, péče o zákazníky a agenturní zaměstnance a pravidelná kontrola těchto zakázek.
Dejte nám o sobě vědět!
Už tři dekády jsme důvěryhodným partnerem na současném trhu práce. Naší výhodou je soubor zkušeností a poznatků, nabytých přirozeným růstem z rakouské rodinné společnosti, až po evropský koncern. Naše konzultanty a inovativní personální řešení máme zastoupené skoro ve všech odvětvích.
Chceme Vám svěřit to nejcennější co máme - naše klienty a dobré jméno. Hledáme posilu do našeho týmu job manažerů. Pozice je otevřena ideálně zkušeným a pro tuto práci nadšeným lidem, šikovného absolventa ovšem také rádi zaučíme! Vaší náplní práce bude realizace chodu zakázek, péče o zákazníky a agenturní zaměstnance a pravidelná kontrola těchto zakázek.
Dejte nám o sobě vědět!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. SŠ s maturitou a všeobecný přehled
- znalost AJ na dobré komunikativní úrovni (budete komunikovat také se zahraničními společnostmi)
- uživatelská znalost MS Office
- řidičský průkaz skupiny B. - aktivní řidič
- znalost personalistiky a pracovně právních předpisů výhodou
- naučíte se a budete mít přehled o všech firemních produktech
- získáte znalost provozu a ekonomiky na svěřených zakázkách
- hmotná zodpovědnost (budete pracovat s hotovostí)
- samostatnost a spolehlivost
- komunikační a organizační schopnosti - schopnost empatie, asertivního jednání
- odolnost vůči stresu, schopnost vyjednávání, schopnost řešit konfliktní situace
- důležitá je také zodpovědnost, flexibilita a pozitivní přístup k lidem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3787427
Termin der Veröffentlichung: 15.10.2019
2019-10-15
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.