Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
HR Specialista
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Kraj Vysočina
Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Kompletní vedení mzdové a personální agendy
- Podpora HR procesů
- Příprava podkladů ke mzdám a komunikace s externím zpracovatelem mezd
- Správa docházkového systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- Zajímavé mzdové ohodnocení - 13. a 14. mzda
- Firemní vzdělání
- Příspěvek na stravování a péči o zdraví
- Firemní akce pro zaměstnance,
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Moderní pracovní prostředí
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Průmyslová výroba
Pro svého významného klienta, výrobní společnost se sídlem v Jihlavě, jednička ve svém oboru, hledám vhodného kandidáta/ku:
Pro svého významného klienta, výrobní společnost se sídlem v Jihlavě, jednička ve svém oboru, hledám vhodného kandidáta/ku:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělaní
- Znalost mzdové problematiky
- Anglicky jazyk na komunikativní úrovni
- Dobra znalost MS Office
- Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, bezúhonnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3790571
Termin der Veröffentlichung: 18.10.2019
2019-10-18
Lokalität: Kraj Vysočina Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR Koordinátor, Mzdový účetní, Personalista Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.