Asistent/ka právního oddělení

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • administrativně organizační podpora právního oddělení
  • tisk a kompletace dokumentů
  • zpracování příchozí a odchozí pošty
  • organizace služebních cest
  • tisk a vazba dokumentů, skartace a archivace
  • spolupráce a komunikace s externími dodavateli - překladatelské agentury, kurýrní služby apod.
  • práce s interním softwarem - tvorba - tvorba elektronických spisů, kontrola spisů a tvorba výstupů
  • podávání písemností na soudy a správní orgány
  • jiné úkoly podle aktuálních požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí a přátelská atmosféra
  • moderní prostředí v novém office parku
  • velmi zajímavý balíček benefitů

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Kateřina Šrotýřová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 110 00
Mobil: +420731661211
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Pro našeho významného klienta, společnost, která podniká v oboru stavebnictví, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka právního oddělení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • zkušenosti s podobnou prací na právnickém oddělení nebo v advokátní kanceláři - výhodou
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • pečlivost, samostatnost
  • znalost práce na PC (Microsof Office - Word, Excel, PowerPoint)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3801906  Termin der Veröffentlichung: 4.11.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.