Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista dodavatelské kvality - široká nabídka benefitů
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zodpovědnost za definované díly a dodavatele v životním cyklu výrobku
- plánování, inicializace a kontrola implementace nápravných opatření dodavatele
- spolupráce na auditu produktu vybraných nakupovaných dílů
- spolupráce na projektech v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- balíček Benefit Plus v hodnotě 6 500 Kč na rok (možnost využít na zdraví, relaxaci, vzdělávání či dovolenou)
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění ve výši 300 - 700 Kč měsíčně dle délky zaměstnání
- 5 sickdays
- příspěvky zaměstnancům na dětskou rekreaci (tábory pro děti, školy v přírodě, lyžařské výcviky pořádané školou apod.) až 20 750 Kč za rok
- různé sezónní slevové nabídky
- v zimních měsících možnost očkování proti chřipce
- možnost interního vzdělávání - technické znalosti, měkké dovednosti, počítačové znalosti apod.
- odměna při příležitosti pracovního nebo životního jubilea (od 5 000 Kč)
Informace o náboru
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Pro významnou společnost zabývající se výrobou interiérového elektra do automobilů - palubních přístrojů, multimediálních systému, ovládacích panelů apod. hledáme vhodné uchazeče/ky, kteří posílí náš tým dodavatelské kvality.
Pro významnou společnost zabývající se výrobou interiérového elektra do automobilů - palubních přístrojů, multimediálních systému, ovládacích panelů apod. hledáme vhodné uchazeče/ky, kteří posílí náš tým dodavatelské kvality.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- min. SŠ vzdělání elektrotechnického směru
- znalost nástrojů kvality
- komunikativní znalost anglického jazyka
- znalost MS Office, znalost SAP výhodou
- samostatnost, komunikativnost
- řidičské oprávnění sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3849047
Termin der Veröffentlichung: 15.1.2020
2020-01-15
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.