Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Personalista - vedoucí HR
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Svitavy
Okres Svitavy
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč/měsíc
35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- personálně-právní administrativa + spolupráce se mzdovou účetní
- náborové aktivity, organizace výběrových řízení
- zodpovědnost za oblast vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- optimalizace a průběžné zlepšování systému hodnocení zaměstnanců, mzdového a motivačního systému
- reporty vedení společnosti a koncernu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- stravenky, zajímavý příspěvek na dopravu, mobilní telefon s tarify pro celou rodinu, notebook
- příjemný menší kolektiv
- nástup možný IHNED, zaučení stávající HR manažerkou
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Martina Radkovičová
Sokolská 22 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Martina Radkovičová
Sokolská 22 Olomouc 779 00
Mobil: +420603488829
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Aktuálně obsazujeme pozici Personalisty pro našeho klienta, stabilní výrobní společnost se sídlem na Svitavsku. Čeká Vás zároveň vedení menšího HR týmu a komunikace v anglickém jazyce.
Aktuálně obsazujeme pozici Personalisty pro našeho klienta, stabilní výrobní společnost se sídlem na Svitavsku. Čeká Vás zároveň vedení menšího HR týmu a komunikace v anglickém jazyce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na podobné pracovní pozici minimálně 3 roky
- znalost pracovně-právní legislativy, orientace v oblasti mezd výhodou, nikoliv podmínkou
- AJ komunikativně
- dobrá znalost MS Office
- samostatnost, zodpovědnost a aktivní přístup k plnění zadaných úkolů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3890453
Termin der Veröffentlichung: 11.3.2020
2020-03-11
Lokalität: Okres Svitavy Arbeitsstelle: Kouč, Personální manažer Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 35 000 Kč/měsíc