Plánovač výroby

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • plánování výroby s cílem splnit požadavky zákazníků
  • optimální využití kapacit výroby, optimalizace toků a mezioperačních zásob
  • zpracování výrobních zakázek v informačním systému, odpovědnost za změny ve výrobním plánu
  • dohled nad dodržováním výrobních termínů, sledování a analýza vývoje zpožděných zakázek
  • zajišťování výroby dílů na mezioperační sklad
  • řízení a kontrola materiálových zásob a bezpečnostních zásob, aktivní spolupráce na
  • příprava podkladů pro vyhodnocování efektivity výroby
  • práce na projektu implementace informačního systému

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Odpovídající mzda v závislosti na znalostech a dosavadních zkušenostech
  • postupné navyšování mzdy v závislosti na profesním a osobním růstu
  • podpora v rámci profesního rozvoje, jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
  • 5 sick days, stravenky v hodnotě 100 Kč

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro svého klienta, stabilní výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku odpovědného za plánování malosériové i velkosériové výroby

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • VŠ/SŠ vzdělání (ideálně technického oboru)
  • min. 2 roky praxe v plánování výroby
  • velmi dobrá znalost MS Office (Outlook, Excel), znalost Microsoft Dynamics NAV výhodou, ne podmínkou)
  • dobré komunikační schopnosti
  • pozitivní a proaktivní postoj k práci
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3969883  Termin der Veröffentlichung: 17.9.2020  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.