Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní manager Slovensko – reklamní předměty
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
1 700 EUR/měsíc
1 700 EUR/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Stabilní a úspěšná společnost se sídlem v Česku právě hledá šikovného obchodníka pro podporu svých prodejních aktivit na Slovensku. Důležitá je pro nás předchozí praxe v oboru prodeje reklamních předmětů apod.
Zkušeností si ceníme a dokážeme nabídnout velmi dobré platové ohodnocení včetně různých firemních benefitů. Angličtinu potřebovat nebudete, nejdůležitější je obchodní duch, proaktivita a drive!
Popis pozice:
• péče o svěřený region a klienty a akvizice nových klientů
• navazování, budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
• prezentace společnosti a vypracování cenových nabídek
• účast na obchodních jednáních
• mapování trhu a pravidelný reporting
• porady v ČR cca 1x měsíčně
Požadavky na pozici:
• SŠ/ VŠ vzdělání
• min. 3 roky praxe na obchodní pozici v oboru reklamních a dárkových předmětů, případně uvítáme i dlouholeté zkušenosti s katalogovým rychloobrátkovým prodejem
• obchodní talent, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
• tah na branku a orientace na cíl, soutěživost, samostatnost
• MS Office
• řidičský průkaz sk. B
• flexibilita
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Pokud máte o pozici zájem, pošlete prosím svůj životopis a připojte alespoň krátký motivační dopis. Budu se těšit na Vaše odpovědi!
Zkušeností si ceníme a dokážeme nabídnout velmi dobré platové ohodnocení včetně různých firemních benefitů. Angličtinu potřebovat nebudete, nejdůležitější je obchodní duch, proaktivita a drive!
Popis pozice:
• péče o svěřený region a klienty a akvizice nových klientů
• navazování, budování a rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
• prezentace společnosti a vypracování cenových nabídek
• účast na obchodních jednáních
• mapování trhu a pravidelný reporting
• porady v ČR cca 1x měsíčně
Požadavky na pozici:
• SŠ/ VŠ vzdělání
• min. 3 roky praxe na obchodní pozici v oboru reklamních a dárkových předmětů, případně uvítáme i dlouholeté zkušenosti s katalogovým rychloobrátkovým prodejem
• obchodní talent, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
• tah na branku a orientace na cíl, soutěživost, samostatnost
• MS Office
• řidičský průkaz sk. B
• flexibilita
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Pokud máte o pozici zájem, pošlete prosím svůj životopis a připojte alespoň krátký motivační dopis. Budu se těšit na Vaše odpovědi!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefity:
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
• 5 týdnů dovolené
• firemní akce
• flexibilní pracovní doba
• sleva na firemní výrobky
• stravenky/příspěvek na stravování
• vzdělávací kurzy, školení
• home office
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4021966
Termin der Veröffentlichung: 18.1.2021
2021-01-18
Lokalität: Bratislavský kraj (Práce vyžaduje cestování) Arbeitsstelle: Account manager, Obchodní zástupce Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 1 700 EUR/měsíc