ERP Consultant - reimplementace

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Spolupráce s dalšími vedoucími oddělení na definování a stanovení priorit kroků vedoucích k úspěšné instalaci ERP (SAGE)
  • Plánování projektového řízení, včetně stanovení termínů, stanovení priorit úkolů a přiřazení členů týmu k různým výsledkům.
  • Analýza alokace zdrojů
  • Dohled nad vývojem projektu a zajištění toho, aby členové týmu plnili své úkoly efektivně a zároveň dodržovali standardy společnost
  • Průběžné hodnocení projektů, aby bylo zajištěno, že splňují podnikové standardy, dodržují rozpočty a dodržují termíny
  • Přesné zdokumentování, vytvoření vývoje a realizace projektu a také zdokumentování rozsahu a zdůvodnění projektu

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní akce
  • Flexibilní pracovní doba
  • Sleva na firemní výrobky
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Home office

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informace a komunikace

Stabilní a úspěšná společnost právě hledá samostatného, komunikativního, týmového a pozitivně naladěného kandidáta.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • VŠ či SŠ vzdělání
  • Znalost ERP systémů a zkušenosti z jejich implementace (SAGE váhovou)
  • Zkušenosti v oblasti projektového managementu
  • Osvědčená schopnost uvažovat a vyvíjet procesy společně s uživateli, manažery a interními zaměstnanci
  • Anglicky jazyk slovem a písmem
  • Analytické myšlení

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4044897  Termin der Veröffentlichung: 11.3.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.