Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Senior Buyer E&C – Consultant, pharmacy
Trenkwalder a.s.
Place of work
Prague - West
Prague - West
Contract type
trade licence
trade licence
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Consultant will be responsible for purchasing materials, goods and services for capital expenditure (industrial) projects in the EMEA region, using established
procurement policies and procedures. The candidate will be responsible for search of alternate pricing to control costs, track and expedite orders, while working in close cooperation with Company Projects and Engineering team, and shall maintain professional relations and communications with sites' personnel and vendors.
quality/inspection requirements and other documents related to the scope of
supply, etc.), and issuing of Bid Documents to Bidders from an approved Bidder's
List.
procurement policies and procedures. The candidate will be responsible for search of alternate pricing to control costs, track and expedite orders, while working in close cooperation with Company Projects and Engineering team, and shall maintain professional relations and communications with sites' personnel and vendors.
- Coordinate the procurement activities of all assigned capital expenditure services
- Responsible for the preparation and/or coordination and approval of Commercial
quality/inspection requirements and other documents related to the scope of
supply, etc.), and issuing of Bid Documents to Bidders from an approved Bidder's
List.
- Manage the bidding process up to a award of contract.
- Manage system requests in a timing and accurate fashion.
- Analyse purchases to obtain a favourable item, price, and delivery terms required
- Ensure proper close out of all project related agreements.
- Responsibility for accuracy of transactions in an integrated system, like Document
Employee perks, benefits
The contract will be for an definite period of one year.
- Full-time collaboration (no travel planned).
- Office location: Prague - West
- Starting date is available immediately.
Information about the selection process
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Company on whose behalf the position is being filled
Chemical industry, manufacture of pharmaceutical products
The company identifies, develops and markets innovative products in the areas of reproductive health, urology, gastroenterology, endocrinology and orthopaedics. Company has its own operating subsidiaries in nearly 60 countries and markets its products in 120 countries.
The company identifies, develops and markets innovative products in the areas of reproductive health, urology, gastroenterology, endocrinology and orthopaedics. Company has its own operating subsidiaries in nearly 60 countries and markets its products in 120 countries.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Personality requirements and skills
4-5 years of related experience.
- Degree or diploma in materials management, engineering, business
- Excellent command of English; command of additional language is an asset.
- Must possess and demonstrate high ethical and professional standards.
- Excellent verbal and written communication skills.
- Intermediate level in Microsoft Office.
- Global Procurement Chain experience, specifically the acquisition of capital
- A firm understanding of procurement processes and corporate governance
- Good understanding of applicable legislation including taxes and industry specific
Advertiser
Brief description of the company
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Number of employees
50-99 employees
ID: 4110969
Termin der Veröffentlichung: 25.6.2021
2021-06-25
Lokalität: Prague - West Arbeitsstelle: Buying Agent Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.