Výrobní plánovač

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Šumperk, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • plánování výrobních zakázek dle požadavků klientů
  • řízení externích kooperací souvisejících s výrobou
  • plánování výroby přípravků a lisovacích nástrojů
  • spolupráce se zákaznickým servisem, konstrukcí, přípravou výroby, kvalitou, expedicí, nákupem a výrobou
  • sledování optimálního stavu skladových zásob (hotové výrobky, polotovary, rozpracovaná výroba, vstupní materiál)
  • organizace expedice zakázek dle termínů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • hlavní pracovní poměr pro mezinárodní výrobní koncern
  • možnost seberealizace, sehraný kolektiv
  • příspěvek na sportovně-kulturní aktivity včetně vzdělávání
  • 13. mzda, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování, odměna za pracovní a životní jubilea, ...
  • místo práce: Šumperk
Těšíme se na Vaše reakce zasláním profesního životopisu, abychom mohli probrat detaily této pozice.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Blažejské nám. 9 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro stabilní a silnou výrobní společnost ze Šumperka hledáme nového člena týmu na oddělení plánování produkce.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • uvítáme pracovní zkušenosti na obdobné pozici
  • schopnost práce s technickou dokumentací
  • komunikativní znalost jazyka anglického (slovem i písmem, denní využití), výhodou jazyk německý
  • vzdělání technického směru
  • uživatelská znalost MS Office (zvláště Excel, PowerPoint), výhodou SAP
  • aktivní osobnost, odolnost vůči stresu, týmovost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4164403  Termin der Veröffentlichung: 19.9.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.