Administrátor kvality

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč/měsíc35000-35000 CZK/m

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Řešení zákaznických reklamací
  • Evidence a vyhodnocení
  • Komunikace s koncovým zákazníkem
  • Reporting manažeru kvality
  • Kooperace s provozem na nápravných opatřeních
  • Vyhodnocení ukazatelů výrobní kvality
  • Evidence a vyhodnocení zmetkovitosti
  • Komunikace s výrobou a skladem
  • Příprava a archivace vzorků
  • Reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavá práce na HPP s nástupem ihned/dle dohody
  • perspektivní zaměstnání u společnosti s dlouholetou tradicí
  • motivující finanční ohodnocení s postupným navyšováním v závislosti na profesním a osobním růstu
  • podpora v rámci profesního rozvoje, jazykové kurzy a další odborná vzdělávání
  • přátelský a mladý kolektiv, vstřícný a osobní přístup
  • možnost odborného růstu
  • Sick days
  • stravenky

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Našim zákazníkem je stabilní společnost, zabývající se průmyslovou výrobu ve stavebním segmentu

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • Alespoň základní znalost nástrojů řízení kvality
  • AJ na komunikativní úrovni
  • Dobrá znalost práce na PC (excel)
  • Zkušenosti v oblasti kvality ve výrobním závodu vítány
  • Flexibilita a odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4164410  Termin der Veröffentlichung: 19.9.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen. Untergrenze des Gehalts (brutto): 35 000 Kč/měsíc