Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent/ka zákaznického servisu
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 Kč/měsíc
35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Profesionální podpora zákazníkům v České republice a na Slovensku
Přijímat telefonické hovory a písemné požadavky od zákazníků a obchodníků
Administrativní podpora týmu zákaznického servisu a obchodníků (reporty, podpora fakturace, aktualizace údajů, nahrávání cen apod.)
Administrativní činnost spojená s objednávkami (dotazy týkající se převážně stavu objednávek, skladových zásob a cen)
Řešení produktových a logistických reklamací a vrácení zboží
Komunikace s dopravci a kolegy v regionu v českém a anglickém jazyce ohledně dodávek, sledování a dohledávání zásilek
Koordinace technických požadavků
Práce v moderních systémech v Salesforce, SAP, Teams
Přijímat telefonické hovory a písemné požadavky od zákazníků a obchodníků
Administrativní podpora týmu zákaznického servisu a obchodníků (reporty, podpora fakturace, aktualizace údajů, nahrávání cen apod.)
Administrativní činnost spojená s objednávkami (dotazy týkající se převážně stavu objednávek, skladových zásob a cen)
Řešení produktových a logistických reklamací a vrácení zboží
Komunikace s dopravci a kolegy v regionu v českém a anglickém jazyce ohledně dodávek, sledování a dohledávání zásilek
Koordinace technických požadavků
Práce v moderních systémech v Salesforce, SAP, Teams
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nástup možný ihned, případně dle dohody
Po kompletním zaučení práci z domova (až jeden týden v měsíci)
5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
Příspěvek na důchodové pojištění, multisport karta
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na stravování a kulturu
Teambuildingové aktivity
Odměny za dlouhodobou spolupráci
Školení a kontinuální rozvoj
Práce ve stabilní a silné mezinárodní společnosti se skandinávskou kulturou
Přátelský pracovní tým
Po kompletním zaučení práci z domova (až jeden týden v měsíci)
5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
Příspěvek na důchodové pojištění, multisport karta
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na stravování a kulturu
Teambuildingové aktivity
Odměny za dlouhodobou spolupráci
Školení a kontinuální rozvoj
Práce ve stabilní a silné mezinárodní společnosti se skandinávskou kulturou
Přátelský pracovní tým
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Anna Vanová
Ovocný Trh 573/12 Praha 1 11000
Mobil: +420724566031
Email: [email protected]
Anna Vanová
Ovocný Trh 573/12 Praha 1 11000
Mobil: +420724566031
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pro našeho významného zákazníka, nadnárodní společnost se sídlem v Praze, hledáme vhodného kandidáta na pozici do zákaznického servisu.
Pro našeho významného zákazníka, nadnárodní společnost se sídlem v Praze, hledáme vhodného kandidáta na pozici do zákaznického servisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ vzdělání
Praxe z call centra výhodou, nikoli podmínkou
Plynulá čeština a pokročilá angličtina
Výborné prezentační, komunikační schopnosti
Příjemné vystupování, flexibilita a aktivní přístup
Znalost MS Office
Schopnost vnímat potřeby zákazníků, reagovat včas a efektivně komunikovat
Praxe z call centra výhodou, nikoli podmínkou
Plynulá čeština a pokročilá angličtina
Výborné prezentační, komunikační schopnosti
Příjemné vystupování, flexibilita a aktivní přístup
Znalost MS Office
Schopnost vnímat potřeby zákazníků, reagovat včas a efektivně komunikovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4236697
Termin der Veröffentlichung: 12.1.2022
2022-01-12
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Asistent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 35 000 Kč/měsíc