Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník zákaznické podpory s maďarštinou
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Vyřizovaní objednávek
- Odborné poradenství klientům s výběrem zboží
- Vyřizování e-mailových/telefonních dotazů zákazníků ohledně upřesnění jejich objednávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené + 3 dny Sick days
- Volno na Silvestra, pokud připadá na pracovní den
- Stravenky v hodnotě 90 Kč/den
- Možnost částečné práce na HO
- Výborné čerstvé kafé a vitamíny vždy po ruce
- Slevu na firemní produkty
- Odborné školeni
- Pracovní doba je 8:00 - 16:30
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budova H) Brno 612 00
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budova H) Brno 612 00
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Obchod
Stabilní a úspěšný internetový obchod se sídlem v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá vhodného na kandidáta/ku na pozici pracovníka zákaznické podpory.
Stabilní a úspěšný internetový obchod se sídlem v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá vhodného na kandidáta/ku na pozici pracovníka zákaznické podpory.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Komunikativní znalost maďarského jazyka podmínkou
- Schopnost dotahovat věci do konce
- Velmi dobré komunikační, vyjednávací a argumentační schopnosti
- Organizační a administrativní schopnosti
- znalost práce na PC - MS Office. Rychlou orientaci na počítači v rámci více programů - nemáte problém s multitaskingem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4238617
Termin der Veröffentlichung: 14.1.2022
2022-01-14
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.