Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí provozu a správy budov
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Olomouc, Česko
Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vedení provozní správy majetku a budov
- zastřešení koordinace externích dodavatelů služeb z pohledu oprav a zajištění výstavních akcí
- zajištění fungování vodovodů, odpadů, vzduchotechnických zařízení, kotelny, elektroinstalace, …
- vedení provozních deníků, zajištění servisu, vypracování plánu kontrol a údržby
- dodržování zásad BOZP a PO
- vedení menšího týmu osob
- administrativa na PC, reporty, výkazy, hlášení ČSÚ
- správa vozového parku
Zaměstnanecké výhody, benefity
- pracovní smlouva na plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou
- 25 dnů dovolené, 5 dní Sick Days
- mobil, PC, firemní akce, volné vstupy do muzeí, stravenkový paušál, bezúročné půjčky…
- nástup možný od 1. 9. 2022
- místo práce: Olomouc - centrum (Náměstí Republiky 5)
- strukturovaný životopis
- výpis z rejstříku trestu ne starší 3 měsíců
Informace o náboru
Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Aksamitova 1, 77900 Olomouc
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Markéta Burešová
Aksamitova 1, 77900 Olomouc
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Státní správa, veřejná správa a samospráva
Pro našeho klienta, Vlastivědné muzeum v Olomouci, hledáme uchazeče/čku na pozici: Vedoucí provozu a správy budov na hlavní pracovní poměr.
Pro našeho klienta, Vlastivědné muzeum v Olomouci, hledáme uchazeče/čku na pozici: Vedoucí provozu a správy budov na hlavní pracovní poměr.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- odborná praxe alespoň 3 roky na podobné pozici (správa budov, údržba, …)
- min. SŠ s maturitou
- zkušenosti s řízením menšího kolektivu
- flexibilita, organizační schopnosti, zodpovědnost, technické myšlení, samostatnost
- uživatelsky práce na PC
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- ochota dále se vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4361303
Termin der Veröffentlichung: 22.6.2022
2022-06-22
Lokalität: Olomouc Arbeitsstelle: Facility manager, Technik údržby, Vedoucí oddělení, Vedoucí údržby Gesellschaft: Trenkwalder a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.