Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Projektový manažer - oblast intralogistiky (cca 60000 Kč/brutto/měs., dohodou), Praha
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
60 000 Kč/měsíc
60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta v současné době hledám odborníka pro řízení a implementaci projektů v oblasti intralogistiky.
Hlavní náplň Vaší práce:
- řízení realizace a implementace projektů v oblasti intralogistiky (oblast skladového hospodářství, systémových vozíků, SW pro správu a řízení flotil techniky, regálové systémy a další)
- úzká spolupráce s regionálními manažery prodeje
- technické a odborné poradenství a podpora pro zákazníky společnosti
- vyjednávání a koordinování činnosti se subdodavateli
- lokalita působnosti Praha a blízké okolí Prahy (služební vozidlo i k souk. účelům)
Požadujeme:
- zkušenosti v oblasti skladové problematiky nebo provozní logistiky – zkušenosti se zřizováním skladů, optimalizací skladů je podmínkou
- dobrá znalost práce v prostředí AutoCAD, MS Excel, PowerPoint
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti
- výborné prezentační dovednosti, organizační schopnosti, přesnost, spolehlivost, logické a kombinační předpoklady
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- další prémie za dosažené výsledky
- perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, příspěvek na penzijní nebo úrazové pojištění, Multisport karta, jazykové kurzy, stravenky v hodnotě 120 Kč/den)
- služební vozidlo, notebook, telefon i k soukromým účelům
- zaškolení na pozici, odborné produktové školení na centrále společnosti v zahraničí
- možnost Home office
- lokalita působnosti Praha
- možnost nástupu do zaměstnání ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Hlavní náplň Vaší práce:
- řízení realizace a implementace projektů v oblasti intralogistiky (oblast skladového hospodářství, systémových vozíků, SW pro správu a řízení flotil techniky, regálové systémy a další)
- úzká spolupráce s regionálními manažery prodeje
- technické a odborné poradenství a podpora pro zákazníky společnosti
- vyjednávání a koordinování činnosti se subdodavateli
- lokalita působnosti Praha a blízké okolí Prahy (služební vozidlo i k souk. účelům)
Požadujeme:
- zkušenosti v oblasti skladové problematiky nebo provozní logistiky – zkušenosti se zřizováním skladů, optimalizací skladů je podmínkou
- dobrá znalost práce v prostředí AutoCAD, MS Excel, PowerPoint
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti
- výborné prezentační dovednosti, organizační schopnosti, přesnost, spolehlivost, logické a kombinační předpoklady
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- další prémie za dosažené výsledky
- perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, příspěvek na penzijní nebo úrazové pojištění, Multisport karta, jazykové kurzy, stravenky v hodnotě 120 Kč/den)
- služební vozidlo, notebook, telefon i k soukromým účelům
- zaškolení na pozici, odborné produktové školení na centrále společnosti v zahraničí
- možnost Home office
- lokalita působnosti Praha
- možnost nástupu do zaměstnání ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Pro svého klienta v současné době hledám odborníka pro řízení a implementaci projektů v oblasti intralogistiky.
Hlavní náplň Vaší práce:
- řízení realizace a implementace projektů v oblasti intralogistiky (oblast skladového hospodářství, systémových vozíků, SW pro správu a řízení flotil techniky, regálové systémy a další)
- úzká spolupráce s regionálními manažery prodeje
- technické a odborné poradenství a podpora pro zákazníky společnosti
- vyjednávání a koordinování činnosti se subdodavateli
- lokalita působnosti Praha a blízké okolí Prahy (služební vozidlo i k souk. účelům)
Požadujeme:
- zkušenosti v oblasti skladové problematiky nebo provozní logistiky – zkušenosti se zřizováním skladů, optimalizací skladů je podmínkou
- dobrá znalost práce v prostředí AutoCAD, MS Excel, PowerPoint
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti
- výborné prezentační dovednosti, organizační schopnosti, přesnost, spolehlivost, logické a kombinační předpoklady
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- další prémie za dosažené výsledky
- perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, příspěvek na penzijní nebo úrazové pojištění, Multisport karta, jazykové kurzy, stravenky v hodnotě 120 Kč/den)
- služební vozidlo, notebook, telefon i k soukromým účelům
- zaškolení na pozici, odborné produktové školení na centrále společnosti v zahraničí
- možnost Home office
- lokalita působnosti Praha
- možnost nástupu do zaměstnání ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Pro svého klienta v současné době hledám odborníka pro řízení a implementaci projektů v oblasti intralogistiky.
Hlavní náplň Vaší práce:
- řízení realizace a implementace projektů v oblasti intralogistiky (oblast skladového hospodářství, systémových vozíků, SW pro správu a řízení flotil techniky, regálové systémy a další)
- úzká spolupráce s regionálními manažery prodeje
- technické a odborné poradenství a podpora pro zákazníky společnosti
- vyjednávání a koordinování činnosti se subdodavateli
- lokalita působnosti Praha a blízké okolí Prahy (služební vozidlo i k souk. účelům)
Požadujeme:
- zkušenosti v oblasti skladové problematiky nebo provozní logistiky – zkušenosti se zřizováním skladů, optimalizací skladů je podmínkou
- dobrá znalost práce v prostředí AutoCAD, MS Excel, PowerPoint
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
- praxe v oblasti technického poradenství a v obchodní činnosti
- výborné prezentační dovednosti, organizační schopnosti, přesnost, spolehlivost, logické a kombinační předpoklady
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- další prémie za dosažené výsledky
- perspektivní pracovní pozici s možností kariérního postupu
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, příspěvek na penzijní nebo úrazové pojištění, Multisport karta, jazykové kurzy, stravenky v hodnotě 120 Kč/den)
- služební vozidlo, notebook, telefon i k soukromým účelům
- zaškolení na pozici, odborné produktové školení na centrále společnosti v zahraničí
- možnost Home office
- lokalita působnosti Praha
- možnost nástupu do zaměstnání ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu mi neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3750606
Termin der Veröffentlichung: 29.8.2019
2019-08-29
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Obchodní manažer, Projektový manažer, Vedoucí skladu, Vedoucí výroby Gesellschaft: Work Service
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 60 000 Kč/měsíc