Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Service Specialist with Czech and English
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V současné době pro svého klienta obsazuji pozici Customer Service Specialist. Jedná se o úspěšnou americkou obchodně výrobní společnost, která působí po celém světě.
Náplň Vaší práce:
Každodenní komunikace s obchodními partnery společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů s obchodními partnery společnosti, příprava podkladů pro finanční oddělení, aj.)
Pravidelné používání anglického jazyka slovem i písmem
Zpracovávání objednávek od zákazníků (práce v programech MS Office, CRM), úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti, podpora regionálních projektů
Požadujeme:
Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem (úroveň rodilý mluvčí)
Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B2)
Prokazatelné zkušenosti ze zákaznického servisu ideálně z obchodního oddělení společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů se zákazníky společnosti, podklady pro fakturaci, řešení případných reklamací, atp.)
Pečlivost a smysl pro detail, dobré komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pozitivní a komunikativní osobnost
Nabízíme:
Výborné finanční podmínky
Balíček zaměstnaneckých benefitů
Stravenky, 5 týdnů placené dovolené, Multisport karta, Home Office, aj.
Jistota zaměstnání v silné a úspěšné americké společnosti s letitou tradicí
Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci společnosti
Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
Nástup možný: v průběhu prosince 2021, nebo podle Vašich možností
Místo pracoviště: centrála společnosti v Praze (nyní částečně home office).
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Náplň Vaší práce:
Každodenní komunikace s obchodními partnery společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů s obchodními partnery společnosti, příprava podkladů pro finanční oddělení, aj.)
Pravidelné používání anglického jazyka slovem i písmem
Zpracovávání objednávek od zákazníků (práce v programech MS Office, CRM), úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti, podpora regionálních projektů
Požadujeme:
Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem (úroveň rodilý mluvčí)
Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B2)
Prokazatelné zkušenosti ze zákaznického servisu ideálně z obchodního oddělení společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů se zákazníky společnosti, podklady pro fakturaci, řešení případných reklamací, atp.)
Pečlivost a smysl pro detail, dobré komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pozitivní a komunikativní osobnost
Nabízíme:
Výborné finanční podmínky
Balíček zaměstnaneckých benefitů
Stravenky, 5 týdnů placené dovolené, Multisport karta, Home Office, aj.
Jistota zaměstnání v silné a úspěšné americké společnosti s letitou tradicí
Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci společnosti
Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
Nástup možný: v průběhu prosince 2021, nebo podle Vašich možností
Místo pracoviště: centrála společnosti v Praze (nyní částečně home office).
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Mezinárodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Mezinárodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4088615
Termin der Veröffentlichung: 24.11.2021
2021-11-24
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Office manager, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Work Service