Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent(ka) jednatele - Brno 25.000 - 30.000 Kč
Work Service
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Spolupráce s jednatelem společnosti a s ohledem na jeho priority plánování času jednatele včetně sjednávání a organizování schůzek, porad, jednání s interními i externími partnery.
Zastupování jednatele při jednání, vyřizování externí a interní korespondence.
Sledování plnění úkolů uložených jednatelem konkrétním vedoucím i zaměstnancům.
Příprava a kompletace podkladů pro práci a jednání jednatele společnosti. Zabezpečení fungování zasedacích místností společnosti a jejich rezervace.
Budete zastřešovat požadavky na obousměrné překlady a tlumočení (přidělení překladu a tlumočení kompetentním osobám uvnitř firmy, nedostatečné kapacity řešit externími službami).
Zajišťování komunikace s externí spisovnou a organizuje převozy dokumentů.
Odpovědnost za komunikaci a vedení agendy externích dodavatelů společnosti PH v konkrétních oblastech. Správa vozového parku ve spolupráci s oddělením nákupu.
Příprava a organizační zajištění pracovních cest jednatele společnosti včetně jejich vyúčtování.
Kompletní zastřešení návštěv společnosti PH i služebních cest zaměstnanců (zajištění letenek, ubytování, pronájem aut, stravování, občerstvení a pojištění).
Evidence a správa smluv - vedení evidence smluvních vztahů.
Podpora interní komunikace v společnosti.
Zastupování jednatele při jednání, vyřizování externí a interní korespondence.
Sledování plnění úkolů uložených jednatelem konkrétním vedoucím i zaměstnancům.
Příprava a kompletace podkladů pro práci a jednání jednatele společnosti. Zabezpečení fungování zasedacích místností společnosti a jejich rezervace.
Budete zastřešovat požadavky na obousměrné překlady a tlumočení (přidělení překladu a tlumočení kompetentním osobám uvnitř firmy, nedostatečné kapacity řešit externími službami).
Zajišťování komunikace s externí spisovnou a organizuje převozy dokumentů.
Odpovědnost za komunikaci a vedení agendy externích dodavatelů společnosti PH v konkrétních oblastech. Správa vozového parku ve spolupráci s oddělením nákupu.
Příprava a organizační zajištění pracovních cest jednatele společnosti včetně jejich vyúčtování.
Kompletní zastřešení návštěv společnosti PH i služebních cest zaměstnanců (zajištění letenek, ubytování, pronájem aut, stravování, občerstvení a pojištění).
Evidence a správa smluv - vedení evidence smluvních vztahů.
Podpora interní komunikace v společnosti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práce na HPP
Flexibilní pracovní dobu
Dobré platové ohodnocení
Příspěvek na obědy v naší jídelně
Podporu v odborném rozvoji
Flexibilní pracovní dobu
Dobré platové ohodnocení
Příspěvek na obědy v naší jídelně
Podporu v odborném rozvoji
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Firma působící na celosvětových trzích, jejíž výrobní program je zaměřen na produkci vysoce výkonných hydrostatických pohonů.
Firma působící na celosvětových trzích, jejíž výrobní program je zaměřen na produkci vysoce výkonných hydrostatických pohonů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Velmi dobrou znalost angličtiny - alespoň úrovně B2, znalost francouzštiny výhodou
3 roky praxe v oblasti administrativy na obdobné pozici
Komunikativnost, pečlivost a časovou flexibilitu
Velmi dobré organizační schopnosti k vedení sekretariátu jednatele
Dobrá znalost práce v MS Office, Power Point apod.
řidičský průkaz sk. B
3 roky praxe v oblasti administrativy na obdobné pozici
Komunikativnost, pečlivost a časovou flexibilitu
Velmi dobré organizační schopnosti k vedení sekretariátu jednatele
Dobrá znalost práce v MS Office, Power Point apod.
řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 4162057
Termin der Veröffentlichung: 14.9.2021
2021-09-14
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Work Service
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc