Asistent(ka) jednatele - Brno 25.000 - 30.000 Kč

Work Service

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Spolupráce s jednatelem společnosti a s ohledem na jeho priority plánování času jednatele včetně sjednávání a organizování schůzek, porad, jednání s interními i externími partnery.

Zastupování jednatele při jednání, vyřizování externí a interní korespondence.
Sledování plnění úkolů uložených jednatelem konkrétním vedoucím i zaměstnancům.

Příprava a kompletace podkladů pro práci a jednání jednatele společnosti. Zabezpečení fungování zasedacích místností společnosti a jejich rezervace.

Budete zastřešovat požadavky na obousměrné překlady a tlumočení (přidělení překladu a tlumočení kompetentním osobám uvnitř firmy, nedostatečné kapacity řešit externími službami).

Zajišťování komunikace s externí spisovnou a organizuje převozy dokumentů.
Odpovědnost za komunikaci a vedení agendy externích dodavatelů společnosti PH v konkrétních oblastech. Správa vozového parku ve spolupráci s oddělením nákupu.

Příprava a organizační zajištění pracovních cest jednatele společnosti včetně jejich vyúčtování.

Kompletní zastřešení návštěv společnosti PH i služebních cest zaměstnanců (zajištění letenek, ubytování, pronájem aut, stravování, občerstvení a pojištění).

Evidence a správa smluv - vedení evidence smluvních vztahů.

Podpora interní komunikace v společnosti.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práce na HPP

Flexibilní pracovní dobu

Dobré platové ohodnocení

Příspěvek na obědy v naší jídelně

Podporu v odborném rozvoji

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Firma působící na celosvětových trzích, jejíž výrobní program je zaměřen na produkci vysoce výkonných hydrostatických pohonů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Velmi dobrou znalost angličtiny - alespoň úrovně B2, znalost francouzštiny výhodou

3 roky praxe v oblasti administrativy na obdobné pozici

Komunikativnost, pečlivost a časovou flexibilitu

Velmi dobré organizační schopnosti k vedení sekretariátu jednatele

Dobrá znalost práce v MS Office, Power Point apod.
řidičský průkaz sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.

Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 4162057  Termin der Veröffentlichung: 14.9.2021  Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc