Administrativní pracovník - Dvousměnný provoz

Yusen Logistics (Czech) s.r.o.

Místo práce
Praha-východ, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Příprava a aktualizace reportů pro nakládky a vykládky materiálu a prázdných obalů
* Kontrola a aktualizace tabulky pro evidenci příjezdů na vykládku
* Aktualizace tabulky pro sledování vozidel
* Komunikace a řešení problémů s přepravci a dodavateli

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zajímavé zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na dopravu, zaměstnanecké akce)
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Zajištěna DOPRAVA z vlakového nádraží Strančice do areálu

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Komunikativní úroveň AJ
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
* Ochota pracovat ve dvousměnném provozu (PO - PÁ 6:00-14:15 a 14:05-22:20)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců
ID: 3093536  Termin der Veröffentlichung: 13.3.2019  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 26000