Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník s AJ pro oddělení plánování (Praha 4)
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Vytváření nových plánů pro zákazníka, spolupráce se zákazníkem při uvádění nových plánů do provozu
* Plánování objemu přepravy, komunikace s dopravci (vše po předchozím řádném vysvětlení a předání od kolegů)
* Zasílání plánů příjezdů zákazníkovi
* Vytváření plánu vyzvedávek a dodání materiálu v období státních svátků a odstávek
* Komunikace s dodavateli, sběr informací od dodavatelů, zasílání informací dodavatelům
* Zasílání objednávek a Pick Up Sheets dopravcům
* Zadávání dat do interního systému. Výstup objednávek ze systému.
* Kontrola faktur přijatých od dopravců
* Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu a administrátorům
* Komunikace s automotive zákazníky, podpora pro customer service
* Práce ve 2 směnném provozu od pondělí do pátku (6:00-14:15 a 14:05-22:20)
* Plánování objemu přepravy, komunikace s dopravci (vše po předchozím řádném vysvětlení a předání od kolegů)
* Zasílání plánů příjezdů zákazníkovi
* Vytváření plánu vyzvedávek a dodání materiálu v období státních svátků a odstávek
* Komunikace s dodavateli, sběr informací od dodavatelů, zasílání informací dodavatelům
* Zasílání objednávek a Pick Up Sheets dopravcům
* Zadávání dat do interního systému. Výstup objednávek ze systému.
* Kontrola faktur přijatých od dopravců
* Zajištění předání všech relevantních informací do oddělení transportu a administrátorům
* Komunikace s automotive zákazníky, podpora pro customer service
* Práce ve 2 směnném provozu od pondělí do pátku (6:00-14:15 a 14:05-22:20)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na Praze 4
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na Praze 4
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Komunikativní úroveň AJ
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3712359
Termin der Veröffentlichung: 7.1.2021
2021-01-07
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Expedient, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.