Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník s AJ
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Místo práce
Kateřinská, Nové Město, Česko
Kateřinská, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Budete podporou oddělení, čeká vás spousta administrativy a reportů
* Čeká vás spolupráce s odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
* Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
* Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti
* Čeká vás spolupráce s odděleními napříč firmou, ať už jde o zákaznický servis, transport a sklad.
* Dostanete na starosti zpracování reportů a podkladů týkajících se toku zboží a další administrativní podpora našich oddělení.
* Čekají vás různorodé úkoly, ale i pravidelně se opakující činnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Podpora kolegů při nástupu / zaučení na pozici
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na I.P. Pavlova
* Zajímavé zaměstnanecké benefity
* 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100Kč (plně hrazeny zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu
* Příspěvek na zdraví / sport / kulturu / volný čas
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst
* Moderní kancelářská budova na I.P. Pavlova
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Mírně pokročilý
Microsoft Outlook - Mírně pokročilý
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Microsoft Outlook - Mírně pokročilý
Microsoft Word - Mírně pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Komunikativní úroveň AJ (nejčastěji využívaná v e-mailu)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
* Týmový hráč
* Smysl pro detail
* Pečlivý a flexibilní
* Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel a Outlook)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3995378
Termin der Veröffentlichung: 6.10.2021
2021-10-06
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Expedient, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc