Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora oddělení - sledování nakládek a toku materiálu
Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Místo práce
Průmyslová zóna Kolín-Ovčáry, Česko
Průmyslová zóna Kolín-Ovčáry, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 29 000 Kč/měsíc
Od 29 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Koho hledáme?
* Komunikace je Vaší silnou stránkou ? – Čeká Vás denně zejména po telefonu a emailu, ale také osobně
* Domluvíte se anglicky? – Rozhodně nepotřebujeme rodilého mluvčího, ale potřebujeme, abyste se nebáli denních emailů a občasných telefonátů
* Vyhovuje Vám rychlé a akční prostředí?
* Rozumíte si s počítačem (zejména s MS Office)?
* Pokud máte představu o dopravě a materiálovém hospodářství, budete mít jednodušší start. Ale není to podmínkou, rádi Vás vše naučíme
Co Vás u nás čeká?
* Budete klíčovým komunikačním centrem mezi materiálovými disponenty zákazníka a dispečery logistických poskytovatelů
* Budete sledovat nestandardní zásilky a podávat zpětnou vazbu
* Budete řešit všechny abnormality, např. když se zásilka zpozdí, nedojede vůbec nebo dorazí v jiném množství, a reportovat je zákazníkovi
* Budete analyzovat abnormality a navrhovat nápravná opatření
* A čeká Vás i administrativa, protože je potřeba, aby všechno bylo správně zapsané v systému
* Komunikace je Vaší silnou stránkou ? – Čeká Vás denně zejména po telefonu a emailu, ale také osobně
* Domluvíte se anglicky? – Rozhodně nepotřebujeme rodilého mluvčího, ale potřebujeme, abyste se nebáli denních emailů a občasných telefonátů
* Vyhovuje Vám rychlé a akční prostředí?
* Rozumíte si s počítačem (zejména s MS Office)?
* Pokud máte představu o dopravě a materiálovém hospodářství, budete mít jednodušší start. Ale není to podmínkou, rádi Vás vše naučíme
Co Vás u nás čeká?
* Budete klíčovým komunikačním centrem mezi materiálovými disponenty zákazníka a dispečery logistických poskytovatelů
* Budete sledovat nestandardní zásilky a podávat zpětnou vazbu
* Budete řešit všechny abnormality, např. když se zásilka zpozdí, nedojede vůbec nebo dorazí v jiném množství, a reportovat je zákazníkovi
* Budete analyzovat abnormality a navrhovat nápravná opatření
* A čeká Vás i administrativa, protože je potřeba, aby všechno bylo správně zapsané v systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabídneme my?
* Práci, která rozhodně není nudná :)
* Profesní růst v rámci firmy, získání zkušeností, možnost učit se
* Tým super kolegů, kteří Vás podrží nejen v začátcích
* Zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč/den hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, BENEFIT kartu v hodnotě 500Kč/měsíc, apod.)
Co ještě je potřeba dodat?
* Pracovní doba: pondělí – pátek, vždy po týdnu střídání ranních , odpoledních a nočních směn (ranní 6:00 – 14:00, odpolední 14:00 – 22:00 , noční 22:00 – 6:00)
* Práci, která rozhodně není nudná :)
* Profesní růst v rámci firmy, získání zkušeností, možnost učit se
* Tým super kolegů, kteří Vás podrží nejen v začátcích
* Zajímavé finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (stravenky v hodnotě 100Kč/den hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, BENEFIT kartu v hodnotě 500Kč/měsíc, apod.)
Co ještě je potřeba dodat?
* Pracovní doba: pondělí – pátek, vždy po týdnu střídání ranních , odpoledních a nočních směn (ranní 6:00 – 14:00, odpolední 14:00 – 22:00 , noční 22:00 – 6:00)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již přes 10 let a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Téměř 500 zaměstnanců v 6ti strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 45 000 m2 skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 4019902
Termin der Veröffentlichung: 13.1.2021
2021-01-13
Lokalität: Kolín - Ovčáry Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Koordinátor, Logistik Gesellschaft: Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 29 000 Kč/měsíc