Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník IT Helpdesku
Zeta CZ s.r.o.
Místo práce
Moravany u Brna, Česko
Moravany u Brna, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 60 000 Kč/měsíc
35 000 - 60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Naše mateřská firma je v Rakousku a naši kolegové v Brně jsou v denním kontaktu s kolegy v centrále i ostatních pobočkách.
Taky naše IT oddělení sídli v Rakousku, no vzhledem k rostoucimu počtu zaměstannců v Brně uz není v jejích silách fyzicky pokrýt a vyřešit všechny naše záležitosti a problémy. Proto hledáme kolegu, který by v spolupráci s našim IT oddělením v centrále zabezpečil plynulý chod našich zařízení a systémů v Brně.
• přijímání a zpracování dotazů - první kontaktní osoba v české pobočce pro příchozí dotazy (podpora 1. a 2. úrovně)
• lokální podpora uživatelů a údržba softwaru
• zajištění hardwaru a dokumentace (PC, NB, smartphone ...)
• podpora při tvorbě uživatelských manuálu
• údržba telefonního systém a mobilních zařízení
• výměna hardwaru, instalace a úpravy hardwarových komponent
• podpora správy IT infrastruktury (MS SQL, MS Exchange, MS Sharepoint)
• podpora administrace síťové infrastruktury (Cisco)
• je nutno počítat s tím, že prvotní zaškolení v délce několika týdnu, proběhne v Rakousku (Lieboch – okolí Grazu) – samozřejmě je možné se dohodnout na intervalech
Taky naše IT oddělení sídli v Rakousku, no vzhledem k rostoucimu počtu zaměstannců v Brně uz není v jejích silách fyzicky pokrýt a vyřešit všechny naše záležitosti a problémy. Proto hledáme kolegu, který by v spolupráci s našim IT oddělením v centrále zabezpečil plynulý chod našich zařízení a systémů v Brně.
• přijímání a zpracování dotazů - první kontaktní osoba v české pobočce pro příchozí dotazy (podpora 1. a 2. úrovně)
• lokální podpora uživatelů a údržba softwaru
• zajištění hardwaru a dokumentace (PC, NB, smartphone ...)
• podpora při tvorbě uživatelských manuálu
• údržba telefonního systém a mobilních zařízení
• výměna hardwaru, instalace a úpravy hardwarových komponent
• podpora správy IT infrastruktury (MS SQL, MS Exchange, MS Sharepoint)
• podpora administrace síťové infrastruktury (Cisco)
• je nutno počítat s tím, že prvotní zaškolení v délce několika týdnu, proběhne v Rakousku (Lieboch – okolí Grazu) – samozřejmě je možné se dohodnout na intervalech
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práce v interkulturním prostředí - komunikace s ostatními pobočky skupiny ZETA probíha na denní bázy
• zázemí silné mezinárodní společnosti - zákazky firmy ZETA neovplyvnila ani COVID krize - pořád rostem
• flexibilní pracovní doba
• kurzy cizích jazyku - kromě toho, že cizí jazyk si v rámci pracovní náplně budete stejně denně procvičovat
• příspěvek na stravování
• flexi pasy Sodexo
• občerstvení na pracovišti
• zázemí silné mezinárodní společnosti - zákazky firmy ZETA neovplyvnila ani COVID krize - pořád rostem
• flexibilní pracovní doba
• kurzy cizích jazyku - kromě toho, že cizí jazyk si v rámci pracovní náplně budete stejně denně procvičovat
• příspěvek na stravování
• flexi pasy Sodexo
• občerstvení na pracovišti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• ukončené IT vzdělání
• zkušenosti s podobnou IT podporou je výhodou
• dobrá znalost serverových produktů Microsoft (Windows, AD, RDS, Exchange)
• obecné znalosti sítě (CCNA je výhodou)
• vysoká orientace na zákaznicky servis
• dobrá znalost angličtiny (ideálně i základy němčiny)
• ochota cestovat - řidičský průkaz skupiny B.
• velmi dobré komunikační schopnosti, iniciativa, trpělivost
• ochota nadále se vzdělávat
• zkušenosti s podobnou IT podporou je výhodou
• dobrá znalost serverových produktů Microsoft (Windows, AD, RDS, Exchange)
• obecné znalosti sítě (CCNA je výhodou)
• vysoká orientace na zákaznicky servis
• dobrá znalost angličtiny (ideálně i základy němčiny)
• ochota cestovat - řidičský průkaz skupiny B.
• velmi dobré komunikační schopnosti, iniciativa, trpělivost
• ochota nadále se vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jádro činnosti firmy Zeta je plánování, výroba, automatizace, montáž a kvalifikace klíčových technologických zařízení pro farmaceutické firmy.
S našimi službami a výrobky jsme pro naše zákazníky v oblasti biotechnologií a farmaceutického průmyslu aktivní na mezinárodni úrovni.
Naše mateřská firma je v Rakousku a naši kolegové v Brně jsou v denním kontaktu s kolegy v centrále i ostatních pobočkách.
S našimi službami a výrobky jsme pro naše zákazníky v oblasti biotechnologií a farmaceutického průmyslu aktivní na mezinárodni úrovni.
Naše mateřská firma je v Rakousku a naši kolegové v Brně jsou v denním kontaktu s kolegy v centrále i ostatních pobočkách.
ID: 4190303
Termin der Veröffentlichung: 25.10.2021
2021-10-25
Lokalität: Brno - venkov - Moravany Arbeitsstelle: Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: Zeta CZ s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 35 000 Kč/měsíc