Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí recepce / asistentka vedení
CZECHOSLOVAK GROUP a.s.
Místo práce
Pernerova, Karlín, Praha 8, Česko
Pernerova, Karlín, Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Převzetí odpovědnosti za bezproblémový chod recepce, tak aby recepce poskytovala prvotřídní podporu nejvyššímu managementu a návštěvám;
zajištění kontinuity fungování provozu recepce;
materiálové a organizační zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových materiálů;
odpovědnost za zápisy z porad;
pracovní doba ve vybraných dnech v týdnu 6:00-14:00, v dalších dnech pak 8:00-16:00;
další ad-hoc úkoly.
zajištění kontinuity fungování provozu recepce;
materiálové a organizační zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, marketingových materiálů;
odpovědnost za zápisy z porad;
pracovní doba ve vybraných dnech v týdnu 6:00-14:00, v dalších dnech pak 8:00-16:00;
další ad-hoc úkoly.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jedinečnou příležitost uplatnění v silné, stabilní a neustále rostoucí skupině CZECHOSLOVAK GROUP;
motivační finanční odměnu;
možnost osobního a kariérního růstu;
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
motivační finanční odměnu;
možnost osobního a kariérního růstu;
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Praxe na pozici/v oblasti
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vzdělání na úrovni SŠ/VŠ, ideálně se zaměřením ekonomickým, humanitním, sociálně-správním, administrativním;
angličtinu min. úroveň B1, znalost dalších cizích jazyků výhodou;
reprezentativní vystupování;
řidičský průkaz sk. „B“ - aktivní řidič;
počítačové znalosti (MS Office);
organizační a řídící schopnosti, schopnost zadávat úkoly a kontrolovat jejich plnění, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu;
kreativitu, samostatnost, proaktivní přístup, smysl pro pořádek;
výborné komunikační dovednosti.
angličtinu min. úroveň B1, znalost dalších cizích jazyků výhodou;
reprezentativní vystupování;
řidičský průkaz sk. „B“ - aktivní řidič;
počítačové znalosti (MS Office);
organizační a řídící schopnosti, schopnost zadávat úkoly a kontrolovat jejich plnění, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu;
kreativitu, samostatnost, proaktivní přístup, smysl pro pořádek;
výborné komunikační dovednosti.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Czechoslovak Group (CSG) je holding navazující na tradici československého průmyslu. Podporuje rozvoj tradičních českých a slovenských společností, jež se věnují obranné i civilní průmyslové výrobě a obchodu. V podnicích začleněných do holdingu CSG pracuje více než 8 200 zaměstnanců. Firmy v holdingu CSG v roce 2020 vygenerovaly nekonsolidované tržby v hodnotě necelých 26 mld. Kč a vykázaly EBITDA v hodnotě 3,2 mld. Kč.
ID: 4158003
Termin der Veröffentlichung: 8.9.2021
2021-09-08
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Gesellschaft: CZECHOSLOVAK GROUP a.s.