Thank you for understanding.
Display similar jobs
Společnost AARSLEFF CZ s.r.o. je součástí mezinárodního koncernu Per Aarsleff se sídlem v Dánsku. Skupina existuje od roku 1947 a zaměstnává přes 6 000 osob po celém světě. Působíme v oblasti projektování a realizace specializovaných geotechnických a hydrotechnických prací. Jsme nesporným lídrem v oblasti technologie beraněných prefabrikovaných pilot. Aarsleff realizuje zakázky v České republice od roku 2011 prostřednictvím kanceláře obchodního zástupce v polské společnosti Aarsleff sp. Z o.o. Díky naší efektivní činnosti se počet úspěšných realizací systematicky zvyšuje. Vzhledem k dynamickému rozvoji společnosti v České republice v současné době hledáme kandidátku/kandidáta na pozici:
FINANCIAL CONTROLLING MANAGER
Místo práce: Česká republika - BRNO
Plat: 48 000 CZK - 84 000 CZK brutto
Náplň práce:
- dohled nad vykazováním finančních a řídících údajů a poskytování včasných a spolehlivých finančních informací správní radě společnosti Aarsleff a vedoucím jednotlivých úseků společnosti
- zajištění úplnosti a včasnosti podávání zpráv a reporting pro účely souhrnných výročních zpráv společnosti.
- účast na tvorbě rozpočtu a finančních prognóz
- provádění finančních analýz, kontrola finančních a provozních poměrů a interpretace odchylek a nesrovnalostí
- kontrola pohledávek, hlášení pohledávek po splatnosti a sporných pohledávek správní radě - spolupráce s advokátní kanceláří v této oblasti
- úzká spolupráce s účetní kanceláří v České republice a oddělením účetnictví a controllingu v Polsku
- implementace kontrolních postupů a procedur
- příprava zpráv a prezentací
- úzká spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti a ve skupině Aarsleff
Předpoklady:
- min. 5 let zkušeností v oddělení controllingu / finančním oddělení, preferovaný stavební průmysl, znalost principů vyřizování dlouhodobých kontraktů vítána
- vyšší ekonomické vzdělání (jsou vítány odborné kvalifikace jako CIMA / ACCA)
- znalost angličtiny, češtiny umožňující volnou písemnou a ústní komunikaci - nutná podmínka
- znalost polského jazyka bude výhodou
- dobrá znalost finančních a účetních záležitostí (české předpisy)
- pokročilé znalosti systémů ERP a Ms Excel
- znalosti a zkušenosti v oblasti účetnictví a financí
- zkušenosti s implementací moderních analytických nástrojů
- zaměření na zlepšování procesů v oblasti controllingu
- nezávislost při rozhodování, odolnost proti stresu, schopnost jednat a okamžitá reakce na mimořádné události
- spolehlivost, dovednosti spolupráce, komunikační dovednosti
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy, benefity
- atraktivní a odpovědná práce v mezinárodní společnosti
- realizace zajímavých projektů v oblasti controllingu
- nezávislost při plnění zadaných úkolů
Pokud máte zájem, odešlete prosím svou žádost kliknutím.
Přidejte prosím následující klauzuli:
Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem náboru v souladu s čl. 6 s 1 lit. a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46 / ES (obecné nařízení o ochraně údajů ).