Pracovníci call centra se znalostí českého a slovenského jazyka:

Abramo Deutschland GmbH

Place of work
Berlin, Germany
Contract type
full-time
Start date
16.07.2018
Wage (gross)
1540 euro + 500 euro rewards

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

Projekt:

Abramo Deutschland GmbH: jsme solidní, dynamická a mezinárodní společnost aktivní v oblasti kontaktních středisek (outsourcing – využívání subdodavatelských vztahů). Zejména vykonáváme zákaznickou službu pro multi-věrnostní program. Služba se uskutečňuje v češtině a slovenštině. Přes vnitřní službu (back-office) pečujeme o naše zákazníky ohledně záležitostí (problémů) sbírání bodů na kartě zákazníka nebo ohledně žádosti o věrnostní dárky a jejich dodávání.

Employee perks, benefits

Naše nabídka:

• Příjemné pracovní prostředí
• Týmová práce v prostředí, kde se vzájemně podporujeme a pomáháme si
• Multikulturní pracovní skupina, ve které jsou integrita a rozdíl základními hodnotami
• Tréninkové kurzy s kvalifikovaným personálem
• Zdarma kurzy angličtiny a němčiny
• Výborné spojení na veřejnou dopravu
• Flexibilní pracovní doba
• Plat odpovídající německému standardu a dvouměsíční smlouva
• Výkonnostní bonusy za dosahování stanovených cílů
• Nepracovní víkend (volná sobota a neděle)
• Placené ubytování na dva měsíce v ubytovně nebo společném apartmá
• Doprava z České republiky nebo Slovenska do Berlína autobusem nebo vlakem
* Kariérní příležitosti:

Information about the selection process

Pošlete Váš životopis na [email protected] ohledně pozice, o kterou se ucházíte. Je rovněž velmi důležité označit v předmětu e-mailu místo nebo bydliště.

Osoba zodpovědná za přijímání pracovníků
Sellitti Ottavia

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

Follow-up/Higher Professional Education

Language skills

Czech - Proficiency (C2) or Slovak - Proficiency (C2) or German - Intermediate (B1) or English - Intermediate (B1)

Personality requirements and skills

Váš profil

Náš telefonický konzultant musí mít tyto dovednosti:
• Orientace na zákazníka
• Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
• Skvělé zvládání stížností
• Motivace zastávat tuto úlohu
• Orientace na řešení
• Průměrná znalost angličtiny nebo němčiny na úrovni B1
• Zkušenost se zákaznickou službou
• Znalost a zkušenost s věrnostními programy
• Znalost kontaktních středisek nebo zákaznické podpory je přednostním požadavkem.

Advertiser

Brief description of the company

Projektbeschreibung
Abramo Deutschland GmbH : Wir sind ein solides, dynamisches und internationales Unternehmen, das im Contact Center Bereich aktiv ist.

Number of employees

5-9 employees
ID: 3412381  Posting date: 1.7.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 1540 euro + 500 euro rewards