We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR administrátor pro Česko a Itálii
Accenture Services, s.r.o.
Místo práce
Bucharova 1314/8, 15800 Praha - Stodůlky, Česká republika, Praha
Bucharova 1314/8, 15800 Praha - Stodůlky, Česká republika, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
Atraktivní platové ohodnocení
Atraktivní platové ohodnocení
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáš novou práci a zajímá tě práce v HR? Chceš získat nové zkušenosti v mezinárodní společnosti? Hledáme právě tebe na pozici HR administrátora!
HR administrátor je v přímém i nepřímém kontaktu (po telefonu nebo emailem) s interním oddělením lidských zdrojů a se zaměstnanci Accenture a má na starosti poradenství v oblasti personální agendy – HR procesů, předpisů a aplikací. Pozice je výborná příležitost pro čerstvé absolventy nebo kohokoliv kdo by rád využíval své jazykové schopnosti získal zároveň zkušenost v outsourcingu a personalistice.
Náplň práce:
- Používat znalosti v oblasti HR (např. HR procesy a předpisy)
- Zpracovávat žádosti a zodpovídat HR dotazy zaměstnanců Accenture(kompenzace a benefity, interní předpisy, změna osobních dat ...)
- Být ve spojení s ostatními odděleními v rámci servisního centra a lokálními týmy a zajistit tak zpracování požadavků
- Vyhledávat a zapisovat údaje v různých HR informačních systémech
- Zpracovávat příchozí a odchozí emaily a telefonické hovory od zaměstnanců Accenture – radit zaměstnancům s různými HR požadavky a dotazy
- Podporovat ostatní členy týmu
- Vykonávat ostatní projektové úkoly definované nadřízeným
HR administrátor je v přímém i nepřímém kontaktu (po telefonu nebo emailem) s interním oddělením lidských zdrojů a se zaměstnanci Accenture a má na starosti poradenství v oblasti personální agendy – HR procesů, předpisů a aplikací. Pozice je výborná příležitost pro čerstvé absolventy nebo kohokoliv kdo by rád využíval své jazykové schopnosti získal zároveň zkušenost v outsourcingu a personalistice.
Náplň práce:
- Používat znalosti v oblasti HR (např. HR procesy a předpisy)
- Zpracovávat žádosti a zodpovídat HR dotazy zaměstnanců Accenture(kompenzace a benefity, interní předpisy, změna osobních dat ...)
- Být ve spojení s ostatními odděleními v rámci servisního centra a lokálními týmy a zajistit tak zpracování požadavků
- Vyhledávat a zapisovat údaje v různých HR informačních systémech
- Zpracovávat příchozí a odchozí emaily a telefonické hovory od zaměstnanců Accenture – radit zaměstnancům s různými HR požadavky a dotazy
- Podporovat ostatní členy týmu
- Vykonávat ostatní projektové úkoly definované nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zázemí mezinárodní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí
- Každodenní využití cizích jazyků
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Širokou škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní/životní pojištění atd.
- Příjemné pracovní prostředí
- Každodenní využití cizích jazyků
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Širokou škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní/životní pojištění atd.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky na kandidáta:
- Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
- Předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů výhodou
- Plynulá znalost italského a českého jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost MS Office
- Znalost Business Process Outsourcing výhodou
- Vynikající jednání se zákazníkem a komunikační dovednosti
- Ochota převzít další zodpovědnosti a úkoly
- Schopnost řešit problémy
- Analytické dovednosti
- Pozitivní přístup
- Aktivní týmový hráč
- Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
- Předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů výhodou
- Plynulá znalost italského a českého jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost MS Office
- Znalost Business Process Outsourcing výhodou
- Vynikající jednání se zákazníkem a komunikační dovednosti
- Ochota převzít další zodpovědnosti a úkoly
- Schopnost řešit problémy
- Analytické dovednosti
- Pozitivní přístup
- Aktivní týmový hráč
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Accenture je vedoucí, globální společnost nabízející odborné služby. Poskytujeme širokou škálu služeb a řešení v oblasti strategie, poradenství, digitálních technologií, technologických služeb a podpory podnikových procesů prostřednictvím přibližně 450 000 pracovníků ve více než 120 zemích světa. Největším a nejvýznamnějším firmám ze všech odvětví pomáháme nastavit úspěšné strategie, navrhnout a implementovat plány, využít sílu digitálního světa – za pomoci tradičních i nových technologií – a dodat řešení. Našim klientům se dokážeme postarat o provoz jejich podnikových procesů, infrastruktury i cloudových služeb. Accenture působí v České republice od roku 1991 a poskytuje služby, jak domácím tak zahraničním firmám. Accenture nyní v ČR zaměstnává téměř 2 000 pracovníků.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3116923
Posting date: 4.8.2017
2017-08-04
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, HR generalist Company: Accenture Services, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: Atraktivní platové ohodnocení