We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Payroll data entry - Payroll Support – velký prestižní projekt
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
120 Kč/hodina
120 Kč/hodina
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme kandidáty/tky do payroll týmu.
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi a stát se součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již menší zkušenosti v oblasti účetnictví nebo administrativy, či ideálně přímo se zadáváním dat do systému, zajímá vás práce s čísly, tabulkami a daty? Je Vaší doménou rychlost a preciznost? Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, vytváření smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě
• ad hoc úkoly
Jste čerstvý absolvent, který touží získat hodnotnou praxi a stát se součástí velkého a prestižního projektu?
Máte již menší zkušenosti v oblasti účetnictví nebo administrativy, či ideálně přímo se zadáváním dat do systému, zajímá vás práce s čísly, tabulkami a daty? Je Vaší doménou rychlost a preciznost? Pak hledáme právě Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
• podpora a pomoc týmu Payroll Administratorů
• ZADÁVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DAT a pracovně právních dokumentů do interního systému
• s tím související častá účast na hromadných výběrových řízeních – sběr dat o zam-ci/pracovním poměru, vytváření smluvních dokumentů a jejich tisk přímo na místě
• ad hoc úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO NABÍZÍME:
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ (HPP)
• průběžné nástupy srpen - říjen
• velmi vhodné pro absolventy
• práci pro známou a prestižní zahraniční společnost
• příjemné pracovní prostředí
• adekvátní zaškolení a propracovaný systém dalšího vzdělávání v oblasti HR
• zajímavé finanční ohodnocení
• možnost profesního růstu v rámci celé společnosti
• spolupráci na DPČ (HPP)
• průběžné nástupy srpen - říjen
• velmi vhodné pro absolventy
Informace o náboru
KONTAKT:
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
V případě zájmu, prosím, zašlete životopis na email: [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Celosvětová společnost působící v oblasti internetového obchodu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADAVKY NA ÚSPĚŠNÉHO KANDIDÁTA/-TKU:
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
• praxe na administrativní pozici - PODMÍNKOU
• zkušenosti se zpracováním podkladů pro mzdy a základní znalost zákoníku práce velkou výhodou
• SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na finance, účetnictví, personalistiku – výhodou
• rychlost, preciznost, smysl pro detail a pečlivost
• odolnost vůči stresu
• aktivní znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel)
• znalost práce v programu Navision- výhodou
• znalost AJ výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2161392
Posting date: 30.6.2015
2015-06-30
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Mzdový účetní, Specialista reportingu Company: ADECCO spol.s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 120 Kč/hodina