Finanční účetní senior

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zodpovědnost za oblast dlouhodobého majetku (zařazení, vyřazení, účetní a daňové odpisy - odložená daň)
- Organizace roční inventury
- Měsíční závěrky (kontrola pohledávek a závazků)
- Příprava podkladů pro finanční reporting
- Roční závěrka a následný audit, přípravy daňového přiznání k dani z příjmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Uplatnění na nově vzniklé pozici v nadnárodní výrobní společnosti
- Příjemné prostředí, přátelský kolektiv
- Flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
- Velmi dobré platové ohodnocení
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky, občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na penzijní připojištění (po roce)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Stabilní výrobní společnost působící v oblasti automotive hledá vhodného kandidáta/ku na uvedenou pozici.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomického směru

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti
- Zkušenosti s účtováním majetku
- Dobrá komunikativní znalost AJ nebo NJ podmínkou
- Znalost ERP systému (SAP výhodou)
- Dobrá znalost účetních postupů (IFRS)
- Dobrá znalost MS Excel
- Samostatnost, aktivní přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2751098  Posting date: 20.10.2016