We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor help desku - Hradec Králové - až 24 tisíc/měsíc
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Hradec Králové
Okres Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
19000 - 24000
19000 - 24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- přijímání hovorů a e-mailových dotazů od klientů
- pomoc s výběrem produktů a jejich následným nastavením
- komunikace se servisním oddělením a reklamace
- nabídka nových produktů
- práce od pondělí do neděle v 8 hodinových směnách
- provoz call centra: Po - So 8 - 20 hod, Ne 8 - 18 hod, 2x do měsíce práce 1 den o víkendu
- pomoc s výběrem produktů a jejich následným nastavením
- komunikace se servisním oddělením a reklamace
- nabídka nových produktů
- práce od pondělí do neděle v 8 hodinových směnách
- provoz call centra: Po - So 8 - 20 hod, Ne 8 - 18 hod, 2x do měsíce práce 1 den o víkendu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- fixní plat 19 000 Kč/měsíc
- až 5 000 Kč bonus/měsíc
- stravenky
- jazykové kurzy
- firemní tarif na volání
- firemní teambuildingové akce
- jednou měsíčně firemní snídaně
- moderní pracoviště
- přátelský kolektiv
- až 5 000 Kč bonus/měsíc
- stravenky
- jazykové kurzy
- firemní tarif na volání
- firemní teambuildingové akce
- jednou měsíčně firemní snídaně
- moderní pracoviště
- přátelský kolektiv
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost zajišťující help desk a zákaznickou podporu produktů značky.
Společnost zajišťující help desk a zákaznickou podporu produktů značky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co požadujeme?
- komunikativnost
- znalost anglického jazyka (stačí základy)
- znalost práce s Excelem
- zájem o moderního technologie
- týmového ducha
- zodpovědnost
- komunikativnost
- znalost anglického jazyka (stačí základy)
- znalost práce s Excelem
- zájem o moderního technologie
- týmového ducha
- zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2806261
Posting date: 28.12.2016
2016-12-28
location: Okres Hradec Králové Position: Helpdesk operátor Company: ADECCO spol.s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 19000 - 24000