Manažer provozu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zajištění plnění stanovených cílů provozu, analýza výsledků a reportování dle potřeb společnosti
- Tvorba a rozvíjení fungujícího týmu zaměstnanců provozu, hodnocení přímých podřízených a stanovení jejich plánu rozvoje a zastupitelnosti na jednotlivých pozicích
- Podíl na strategickém řízení společnosti, zastupování generálního ředitele v jeho nepřítomnosti
- Sdílení vizí a stanovování jasných cílů a odpovědnosti pro své podřízené
- Spolupráce na tvorbě rozpočtu a jeho průběžném zpřesňování
- Řízení procesu plánování výroby a stanovení priorit v provozu
- Denní komunikace s nadřízenými a zákazníky ohledně plnění průběžných cílů výroby
- Řízení plynulého a hospodárného toku zakázky mezi jednotlivými operacemi
- Vytváření bezpečného pracovní prostředí a minimalizace rizik ohrožení zdraví, bezpečnosti a majetku

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Dynamické prostředí nadnárodní průmyslové společnosti
- Velmi dobré mzdové ohodnocení dle zkušeností
- Zaměstnanecké výhody
- Stabilní přátelský kolektiv
- Flexibilní pracovní doba

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Výrobní společnost se sídlem v Plzni hledá vhodného a schopného kandidáta/ku na pozici Manažer provozu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Ideálně VŠ vzdělání - strojní obor
- Praxe ve výrobním managementu min. 5 let podmínkou
- Praxe ve strojírenství alespoň 5 let
- Znalost procesního řízení, statistického řízení, ISO 9000, metod štíhlé výroby, Kaizen, 5S
- Velmi dobrá znalost AJ nezbytně nutná – firemní jazyk
- Zkušenosti s finančním plánováním a řízením
- Uživatelské znalosti PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2824135  Posting date: 20.3.2017