Operativní nákupčí - Plzeň

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Plánování materiálu, objednávání materiálu, kontrola nedodaného materiálu
- Zajištění plynulého toku materiálu pro výrobu
- Implementace nákupních strategií
- Komunikace s dodavateli
- Potvrzování dodacích termínů
- Kontrola správnosti množství materiálu na skladě, přesun materiálu mezi sklady
- Kontrola faktur
- Zpracování reklamací z hlediska materiálového plánování
- Zajištění náhradní dodávky materiálu
- Odepsání materiálu ze systému
- Plánování a provádění pravidelných inventur

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Uplatnění na zajímavé pozici v nově vzniklém výrobním závodě
- Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- Dobré platové ohodnocení
- Měsíční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Zdarma stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Firemní výuka angličtiny

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenosti s plánováním, objednáváním materiálu nebo v oblasti logistiky ve výrobní společnosti
- Komunikativní znalost AJ podmínkou
- Schopnost učit se a hledat řešení nestandardních požadavků
- Uživatelská znalost MS Office
- Organizační a komunikační dovednosti
- Odolnost vůči stresu, orientace na zákazníka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2914919  Posting date: 21.3.2017