We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Operátor/-ka call centra - zákaznická linka České Budějovice
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres České Budějovice
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Aktivně komunikovat se zákazníky a řešit jejich požadavky – PŘÍCHOZÍ LINKA
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)
- Nalézat pro zákazníky optimální řešení (přenastavení služeb, poskytnutí rad…)
- Ověřovat potřeby našich zákazníků a na jejich základě prodávat vhodné produkty a služby (aktuální akce, nabídka z portfolia)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Start kariéry v dynamicky se rozvíjejícím oboru, a to BEZ PŘEDCHOZÍ PRAXE
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna
- Dlouhodobou spolupráci a jistotu, práci na HPP
- Mzdu 23.000,-Kč při 100% plnění - mzda může být ale mnohem vyšší, není nijak limitována
- Obrovskou škálu benefitů
- Stravenky
- 1 týden dovolené navíc
- 2 dny osobního volna
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, kontaktujte nás neprodleně na telefonu 606 776 400 nebo zašlete svůj životopis na email [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
telefonní operátor
telefonní operátor
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Znalost práce na PC
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu
- Dobrý komunikační projev
- Ochotu učit se novým věcem a rozvíjet se
- Ochotu pracovat ve směnném provozu, 8 hodinovou směnu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2917427
Posting date: 8.4.2017
2017-04-08
location: Okres České Budějovice Position: Telefonní operátor Company: ADECCO spol.s r.o.