We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer support with Korean
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Moravskoslezský kraj
Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* HMMC direct interface – customer care; Visit HMMC minimally once per week or based on requirements
* Quality in plant – cooperation with quality department
* Development follow up
* Communicate with PD, Q, Assy, etc. in terms of plant quality, development, account, etc.
* Update customer with work progress regular basis, once per week
* Improve customer perception in GA
* Quality in plant – cooperation with quality department
* Development follow up
* Communicate with PD, Q, Assy, etc. in terms of plant quality, development, account, etc.
* Update customer with work progress regular basis, once per week
* Improve customer perception in GA
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Production of components for car
Production of components for car
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Korejský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Korean/English fluent (spoken/written)
* Automotive experience
* Good communication skill
* Customer support/liaison experience required
* Solve problems, reacting quickly and productively
* Work closely with internal team and customer
* Positive/Challenge taking personal qualities, leadership skill
* VAATZ/EISIR experience prefered
* Automotive experience
* Good communication skill
* Customer support/liaison experience required
* Solve problems, reacting quickly and productively
* Work closely with internal team and customer
* Positive/Challenge taking personal qualities, leadership skill
* VAATZ/EISIR experience prefered
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3156474
Posting date: 10.8.2017
2017-08-10
location: Moravskoslezský kraj Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.