Back office assistant na 30 hodin týdně

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Termín nástupu
08.04.2018
Mzdové podmínky (brutto)
160,-/hod

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete proniknout do pozoruhodného světa výroby letadel? Rádi se pohybujete v mezinárodním prostředí? Hledáte úvazek pouze na 30 hodin týdně? Pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:
Významná mezinárodní společnost zabývající se výrobou vrtulových a proudových letadel hledá do svého týmu podporu back office, která bude mít na starosti:
• Poskytování externím zákazníkům dostupnost dílů a vybavení letadel v optimálních podmínkách a kvalitě
• Podporu při příjmu/dopravě zboží do/z lokalit po EU a celém světě
• Nákup (objednávky) dílů interně i externě
• Zabezpečení dodávání zboží v požadovaném čase a kvalitě
• Podílení se na importních/exportních procedurách

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Plynulá znalost AJ (denní využití)
• Spolehlivost, chuť učit se novým věcem
• Znalost SAPu nebo podobného ERP systému výhodou
• Znalost Lawson nebo podobného WM systému výhodou
• Nástup ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Chcete proniknout do pozoruhodného světa výroby letadel? Rádi se pohybujete v mezinárodním prostředí? Hledáte úvazek pouze na 30 hodin týdně? Pak hledáme právě Vás!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Plynulá znalost AJ (denní využití)
• Spolehlivost, chuť učit se novým věcem
• Znalost SAPu nebo podobného ERP systému výhodou
• Znalost Lawson nebo podobného WM systému výhodou
• Nástup ihned

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3352372  Posting date: 4.4.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 160,-/hod