Asistentka kvality flexibilní pracovní doba

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* kontrola reportů z produkce
* doplňovaní dat do systému Excel (přehledy/porovnávaní s daty od ostatních odděleni)
* kontrola návodek
* kontrola organizace na výrobě (úklid/ukládaní materiálu, atd.)
* výdej ochranných pomůcek

Zaměstnanecké výhody, benefity

* nástup možný IHNED či DOHODOU
* místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
* nástupní mzda 20.000 Kč (13.000Kč fixní mzda + 7.000Kč bonus)
* flexibilní pracovní doba (s pevným jádrem 10:00-14:00 hodin)
* 5 týdny dovolená
* stravenky po odpracování půl roku
* po zapracování možnost dalšího bonusu

Informace o náboru

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Otýlie Beníškové 12, Plzeň, 301 00).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Hledáte administrativní pozici s flexibilní pracovní dobou?
Umíte pracovat v systému Excel a psaní emailů v anglickém jazyce Vám nedělá problémy?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka kvality.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* vhodné pro muže i ženy
* samostatnost, zodpovědný přístup
* pokročila znalost MS Office (zejména program Excel - kontingenční tabulky, formátovaní, základní vzorce, doplňovaní dat)
* anglický jazyk (zejména čtení a psaní - e-maily a dokumenty v angličtině)
* ochotu učit se

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3473002  Posting date: 28.8.2018