We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer query administrator – francouzský jazyk
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řešení krácení plateb z různých typů reklamací – identifikace příčin, zpracování ve firemním zákaznickém systému a uskutečnění kroků k vyřešení situace
- Zpracovávání požadavků na změnu fakturovaných částek (reklamace či jiné důvody)
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, identifikace plateb a přiřazování k zákaznickým účtům
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek
- Identifikace a párování souvisejících kreditních a debetních položek v účetním systému
- Správa dat zákazníků ve finančním systému
- Komunikace s kolegy a zákazníky v zahraničí
- Řešení problémů a požadavků zákazníků a managementu
- Tvorba a aktualizace manuálů
- Reporting nadřízenému
- Zpracovávání požadavků na změnu fakturovaných částek (reklamace či jiné důvody)
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, identifikace plateb a přiřazování k zákaznickým účtům
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek
- Identifikace a párování souvisejících kreditních a debetních položek v účetním systému
- Správa dat zákazníků ve finančním systému
- Komunikace s kolegy a zákazníky v zahraničí
- Řešení problémů a požadavků zákazníků a managementu
- Tvorba a aktualizace manuálů
- Reporting nadřízenému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zajímavou pracovní náplň ve firmě s pozitivní firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené
- Roční odměny
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- Bonus 25.000 Kč za doporučení nového zaměstnance
- 5 týdnů dovolené
- Roční odměny
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- Bonus 25.000 Kč za doporučení nového zaměstnance
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Francouzský jazyk B1/B2 – aktivní komunikace, převážně písemná
- Anglický jazyk B1 – komunikativní úroveň
- Výborná úroveň práce s MS Excel – vyhledávací funkce, vzorce, tabulky
- Schopnost efektivní práce s daty z interních i zákaznických systémů v různých formátech
- Pečlivost, přesnost a schopnost udržet pozornost při práci s daty v systému
- Zkušenost s účetními systémy výhodou
- Aktivní přístup k identifikaci nedostatků v procesech, schopnost navrhnout a zavést řešení
- Týmová spolupráce a ochota k vzájemné pomoci a zástupu s ostatními členy týmu
- Anglický jazyk B1 – komunikativní úroveň
- Výborná úroveň práce s MS Excel – vyhledávací funkce, vzorce, tabulky
- Schopnost efektivní práce s daty z interních i zákaznických systémů v různých formátech
- Pečlivost, přesnost a schopnost udržet pozornost při práci s daty v systému
- Zkušenost s účetními systémy výhodou
- Aktivní přístup k identifikaci nedostatků v procesech, schopnost navrhnout a zavést řešení
- Týmová spolupráce a ochota k vzájemné pomoci a zástupu s ostatními členy týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3484922
Posting date: 4.9.2018
2018-09-04
location: Plzeň, Česko Position: Administrativní pracovník, referent, Ekonom, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.