Senior účetní

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
50000-75000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Účtování zápisů na hlavní knize, včetně nákladů a mezd
- Příprava rozvah a výkazů zisků a ztrát
- Zpracovávání informací pomocí interního systému, provádění analýz
- Spolupráce na účetních uzávěrkách
- Komunikace s auditory a ostatními členy týmu
- Reporting a analýzy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci na Hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Flexibilní pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
- Příspěvky na stravování
- Multisport kartu
- Příspěvky na životní a penzijní připojištění
- Přátelský kolektiv a nejrůznější volnočasové aktivity
- Možnost profesního i osobního růstu
- Jazykové kurzy
- Týmové akce
- Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis s fotografií v české a anglické verzi na e-mail: tereza.hladikova"zavináč"adecco.com, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 426 723

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, počítejte prosím s tím, že jsme dali přednost jiným kandidátům. Děkujeme za pochopení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

Mezinárodní společnost v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Vzdělání ekonomického zaměření
- Prokazatelné zkušenosti v oblasti účetnictví ideálně z mezinárodního
prostředí
- Pokročilá znalost anglického jazyka
- Dobrá znalost MS Excel
- Schopnost dodržovat termíny
- Ochota učit se novým věcem
- Týmový hráč

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3535287  Posting date: 9.11.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 50000-75000