HR Manager

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Zlínský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
45-60000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Tvorba personální strategie
Koordinace náboru zaměstnanců, výběr, adaptace, rozvoj
Spolupráce s agenturami práce
Zodpovědnost za dodržování předpisů
Spolupráce se středními školami, univerzitami, talentmanagement
Zpracování analýz
Reporting
Personální marketing
Komunikace s centrálou, ostatními odděleními
Vedení menšího týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práci na hlavní pracovní poměr v úspěšné mezinárodní společnosti
Zajímavé platové ohodnocení
13. plat
Bonusy/prémie
Flexibilní pracovní doba
Příspěvek na penzijní/životní pojištění
Mobilní telefon
Notebook
Dovolená 5 týdnů + sick days
Školení, vzdělávací kurzy
Závodní stravování
Firemní akce
Příspěvky na volnočasové aktivity
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na dovolenou
A mnoho dalšího

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis s fotografií v české verzi na e-mail: tereza.hladikova"zavináč"adecco.com, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 426 723

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, počítejte prosím s tím, že jsme dali přednost jiným kandidátům. Děkujeme za pochopení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Významný klient ve Zlínském kraji

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Prokazatelná praxe na obdobné pozici
Znalost anglického jazyka
Komunikační a organizační schopnosti
Znalost zákoníku práce
Pozitivní přístup k práci
Lidský přístup
Schopnost rychle se adaptovat a implementovat nové věci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3538790  Posting date: 14.11.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 45-60000