We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
New project - HR/Customer Service with English
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
▪ Handle incoming phone calls, live chats and receive and process incoming work through a ticket management system
▪ Use procedures, policy manuals, knowledge management, and other reference materials to assist in answering and resolving employee/manager inquiries
▪ Communicate Human Resources and other related, policies, procedures, and government regulations
▪ Forward employee to functional specialists when in-depth functional knowledge is required
▪ Document all employee inquiries and issues
▪ Conduct frequent review of Frequently Asked Questions, policies, procedures to identify steps needed to answer customer inquiries
▪ Use procedures, policy manuals, knowledge management, and other reference materials to assist in answering and resolving employee/manager inquiries
▪ Communicate Human Resources and other related, policies, procedures, and government regulations
▪ Forward employee to functional specialists when in-depth functional knowledge is required
▪ Document all employee inquiries and issues
▪ Conduct frequent review of Frequently Asked Questions, policies, procedures to identify steps needed to answer customer inquiries
Zaměstnanecké výhody, benefity
▪ Motivating salary
▪ Friendly and multinational team
▪ Nice atmosphere
▪ 25 days of vacation + 2 sick days
▪ Many company activities (massages, workshops, team-buildings)
▪ Relax room
▪ Start date immediately or by agreement
▪ Attractive location Brno-center
▪ Friendly and multinational team
▪ Nice atmosphere
▪ 25 days of vacation + 2 sick days
▪ Many company activities (massages, workshops, team-buildings)
▪ Relax room
▪ Start date immediately or by agreement
▪ Attractive location Brno-center
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Currently, we are seeking qualified candidates for an HR Operations, Customer Service Representative to join global HR organization. This position is responsible for providing employee assistance (via phone, live chat, email) with inquiries related to Human Resources and related policies, procedures, and transactions using HR systems, service center technologies / knowledgeware within the HR Operations Center.
Currently, we are seeking qualified candidates for an HR Operations, Customer Service Representative to join global HR organization. This position is responsible for providing employee assistance (via phone, live chat, email) with inquiries related to Human Resources and related policies, procedures, and transactions using HR systems, service center technologies / knowledgeware within the HR Operations Center.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3573220
Posting date: 8.1.2019
2019-01-08
location: Práce z domu Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.