We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Technical support - kombinace jazyků / language combinations
ADECCO spol.s r.o.
Place of work
Brno-City District, Czechia
Brno-City District, Czechia
Contract type
full-time
full-time
Wage (gross)
30-34.000,-
30-34.000,-
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
-- CZECH-ENGLISH VERSION --
Máš v sobě kutilského ducha?
Ovládáš plynule angličtinu a další světový jazyk (DE, ES, FR, IT)?
Láká tě práce v multikulturním prostředí?
Skvělé, pak hledáme pravděpodobně právě Tebe na pozici TECHNICAL SUPPORT s kombinací jazyků!
Do you have a DIY-technical spirit?
Do you command both English and other language (DE, ES, FR, ES+IT) on communicative level?
Do you want to work in multicultural environment?
Great, we are probably seeking YOU for the postion TECHNICAL SUPPORT with LANGUAGE COMBINATIONS!
Co bychom rádi, abys měl/ What we would like you to have:
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min B2 level) + NĚMČINY / ŠPANĚLŠTINY / FRANCOUZŠTINY / ŠPANĚLŠTINY + ITALŠTINY (B2-C1 level)
- "zapálení" do techniky, technicko-kutilské smýšlení
- schopnost efektivně řešit problémy
- dobré komunikační dovednosti
- chuť pouštět se do nových věcí a učit se novým dovednostem
- předchozí zkušenost na pozici technické/zákaznické podpory nebo technické vzdělání VELKOU VÝHODOU
- communicative ENGLISH (B2 level) + GERMAN / SPANISH / FRENCH /SPANISH + ITALIAN (B2-C1 level)
- enthusiasm for technology, crafting
- ability to solve problems effectively
- good communication skills
- willing to learn new things
- previous experience from technical/customer support position or technical education is an advantage
Co bude náplní Tvojí práce/ What you will be responsible for:
- zajišťování technické podpory B2B zákazníkům v rámci portfolia skenerů, mobilních telefonů, tiskáren
- zodpovídání dotazů a řešení problémů přes telefon, email, chat
- zajištění technického tréninku pro nové zákazníky
- vytváření tréninkových dokumentů
- možnost podílet se na zlepšení produktů a poskytovaných služeb
- providing technical support to B2B customers within the portfolio of scanners, mobile phones, printers
- answering questions and solving problems via phone, email, chat
- providing technical training for new customers
- creating training documentation
- the opportunity to participate in improving products and services
Máš v sobě kutilského ducha?
Ovládáš plynule angličtinu a další světový jazyk (DE, ES, FR, IT)?
Láká tě práce v multikulturním prostředí?
Skvělé, pak hledáme pravděpodobně právě Tebe na pozici TECHNICAL SUPPORT s kombinací jazyků!
Do you have a DIY-technical spirit?
Do you command both English and other language (DE, ES, FR, ES+IT) on communicative level?
Do you want to work in multicultural environment?
Great, we are probably seeking YOU for the postion TECHNICAL SUPPORT with LANGUAGE COMBINATIONS!
Co bychom rádi, abys měl/ What we would like you to have:
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min B2 level) + NĚMČINY / ŠPANĚLŠTINY / FRANCOUZŠTINY / ŠPANĚLŠTINY + ITALŠTINY (B2-C1 level)
- "zapálení" do techniky, technicko-kutilské smýšlení
- schopnost efektivně řešit problémy
- dobré komunikační dovednosti
- chuť pouštět se do nových věcí a učit se novým dovednostem
- předchozí zkušenost na pozici technické/zákaznické podpory nebo technické vzdělání VELKOU VÝHODOU
- communicative ENGLISH (B2 level) + GERMAN / SPANISH / FRENCH /SPANISH + ITALIAN (B2-C1 level)
- enthusiasm for technology, crafting
- ability to solve problems effectively
- good communication skills
- willing to learn new things
- previous experience from technical/customer support position or technical education is an advantage
Co bude náplní Tvojí práce/ What you will be responsible for:
- zajišťování technické podpory B2B zákazníkům v rámci portfolia skenerů, mobilních telefonů, tiskáren
- zodpovídání dotazů a řešení problémů přes telefon, email, chat
- zajištění technického tréninku pro nové zákazníky
- vytváření tréninkových dokumentů
- možnost podílet se na zlepšení produktů a poskytovaných služeb
- providing technical support to B2B customers within the portfolio of scanners, mobile phones, printers
- answering questions and solving problems via phone, email, chat
- providing technical training for new customers
- creating training documentation
- the opportunity to participate in improving products and services
Employee perks, benefits
- motivační platové ohodnocení
- možnost kariérního postupu a růstu
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- výhodné mobilní tarify
- bonusy
- příspěvek na stravování
- práce pro úspěšnou mezinárodní společnost
- přátelský tým lidí, moderní prostředí
- firemní akce
Místo výkonu práce: Brno-město
- motivating salary
- opportunity for professional growth
- 5 weeks of vacation
- Multisport card
- contribution to pension and life insurance
- advantageous mobile tariffs
- bonuses
- catering allowance
- work for a successful international company
- friendly team, modern environment
- corporate events
Place of work: Brno-city
- možnost kariérního postupu a růstu
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- výhodné mobilní tarify
- bonusy
- příspěvek na stravování
- práce pro úspěšnou mezinárodní společnost
- přátelský tým lidí, moderní prostředí
- firemní akce
Místo výkonu práce: Brno-město
- motivating salary
- opportunity for professional growth
- 5 weeks of vacation
- Multisport card
- contribution to pension and life insurance
- advantageous mobile tariffs
- bonuses
- catering allowance
- work for a successful international company
- friendly team, modern environment
- corporate events
Place of work: Brno-city
Information about the selection process
Je takhle pracovní nabídka přesně pro Tebe? Super, tak se budu těšit na Tvoje CV v ČEŠTINĚ i ANGLIČTINĚ na emailu alzbeta.cerna"zavináč"adecco.com!
Kdybych se ti do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byli vybráni jiní kandidáti.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Tvého CV souhlasíš se zpracováním osobních údajů.
Are you keen on this job offer? Great, I will be looking forward to receive your CV at alzbeta.cerna"atsign"adecco.com!
If you do not receive any reply, please take into consideration that we gave preference to other candidates.
Thanks for understanding.
Alzbeta
By sending your CV, you agree to the processing of personal data.
Kdybych se ti do 3 týdnů od zaslání životopisu neozvala, znamená to, že byli vybráni jiní kandidáti.
Děkuju za pochopení.
Alžběta
Zasláním Tvého CV souhlasíš se zpracováním osobních údajů.
Are you keen on this job offer? Great, I will be looking forward to receive your CV at alzbeta.cerna"atsign"adecco.com!
If you do not receive any reply, please take into consideration that we gave preference to other candidates.
Thanks for understanding.
Alzbeta
By sending your CV, you agree to the processing of personal data.
Company on whose behalf the position is being filled
Other administrative and support service activities
Inovative company
Inovative company
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Advertiser
Brief description of the company
Recruitment agency
Number of employees
50-99 employees
ID: 3598031
Posting date: 11.2.2019
2019-02-11
location: Brno - City Position: Back Office Specialist, Helpdesk Operator, IT/Technical Support Specialist, Technical Staff Company: ADECCO spol.s r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 30-34.000,-