We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Client Support s AJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Péče o přiděleného klienta ze Skandinávie
- Zodpovědnost za včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky.
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Reportování nadřízenému pracovníkovi
- Zodpovědnost za včasné zpracování objednávek, dotazů, reklamací a dalších požadavků zákazníka v oblasti logistiky.
- Spolupráce s ostatními odděleními
- Reportování nadřízenému pracovníkovi
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zajímavou pracovní náplň ve firmě s pozitivní firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- 5 týdnů dovolené
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Anglický jazyk – výborná znalost (každodenní komunikace se zákazníkem, e-maily, telefonické hovory)
- Dobré komunikační schopnosti
- Orientace na zákazníka
- Pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook
- Schopnost práce pod tlakem
- Ochota 1-2x ročně vycestovat za zákazníkem do Skandinávie
- Zkušenosti ze zákaznického prostředí a logistiky jsou velkou výhodou
- Dobré komunikační schopnosti
- Orientace na zákazníka
- Pokročilá znalost MS Office – Excel, Outlook
- Schopnost práce pod tlakem
- Ochota 1-2x ročně vycestovat za zákazníkem do Skandinávie
- Zkušenosti ze zákaznického prostředí a logistiky jsou velkou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3623855
Posting date: 18.3.2019
2019-03-18
location: Plzeň - město Position: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.