Credit Controller with English

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Správa zákaznických účtů a pohledávek
- Dohled nad fakturami a účetními knihami zákazníků
- Vypracovávat manažerské a klientské zprávy
- Komunikace se zákazníky (telefonická i elektronická)
- Poskytování analýzy zákaznických problémů a nabízet možná řešení (akční plány)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- roční bonus
- placené přesčasy
- zaměstnanecké benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

- Předchozí zkušenost v oblasti financí/účetnictví nebo zákaznického servisu
- Znalost MS Office (zejména MS Excel)
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
- Praktický přístup k řešení problémů, flexibilní, komunikativní, týmový hráč

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3826184  Posting date: 7.2.2020