Apply without a CV
We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Referent zákaznického servisu - vhodné i pro absolventy
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Rokycany, Česko
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* každodenní komunikace se zákazníky, péče o zákazníky
* rozvoj obchodních vztahů se zákazníky
* zpracování zákaznických objednávek a specifikace v systému SAP
* spolupráce s oddělením kvality na vyřizování zákaznických reklamací
* zpracování dat dle standardů společnosti
* rozvoj obchodních vztahů se zákazníky
* zpracování zákaznických objednávek a specifikace v systému SAP
* spolupráce s oddělením kvality na vyřizování zákaznických reklamací
* zpracování dat dle standardů společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* uplatnění ve stabilní výrobní společnost
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů na dovolené, v případě nemoci 5 sick days
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* stravování v závodní kantýně
* firemní akce a další
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů na dovolené, v případě nemoci 5 sick days
* příspěvek na dovolenou
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
* stravování v závodní kantýně
* firemní akce a další
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 721 260 396.
V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 721 260 396.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe v oblasti zákaznického servisu výhodou
* orientace na zákazníka
* technická představivost
* znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
* pokročilá znalost MS Excel
* SAP výhodou
* velmi dobré komunikativní dovednosti
* důslednost, pečlivost, flexibilita
* praxe v oblasti zákaznického servisu výhodou
* orientace na zákazníka
* technická představivost
* znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
* pokročilá znalost MS Excel
* SAP výhodou
* velmi dobré komunikativní dovednosti
* důslednost, pečlivost, flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3950356
Posting date: 12.8.2020
2020-08-12
location: Rokycany Position: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.