Manařer/ka / ředitel/ka účetní a daňové kanceláře - Brno

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
70 000 - 90 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Koho hledáme?
Zkušeného/zkušenou vedoucí účetních do účetní a daňové společnosti, který/á má v malíčku problematiku účetnictví, daní a auditů, leadera, který si umí poradit s vedením a motivováním týmu, člověka šikovného na jazyky (angličtina nebo němčina).

Na co se v rámci pozice můžete těšit:
- na této zodpovědné a samostatné pozici budete mít na starosti vedení a motivování týmu 13 účetních
- budete zajišťovat chod a působení společnosti/kanceláře
- Vaší úlohou bude komunikace s klienty, s finančními úřady a dalšími institucemi
- budete zajišťovat veškerou účetní dokumentaci a dohlížet, aby vše bylo provedeno v pořádku

Co je pro nás důležité, abyste měl/a:
- vysokoškolské vzdělání v ekonomické oblasti
- min. 5 let praxe v oblasti účetnictví/daní/auditů + zkušenost s vedením lidí
- znalost práce v ekonomických systémech na počítači
- znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (min. B2)
- statut daňového poradce - velkou výhodou, ale ne podmínkou
- asertivní vystupování

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme:
- zodpovědnou, samostatnou a řídící roli ve společnosti, která má stabilní zázemí
- atraktivní platové ohodnocení + motivační složku mzdy
- možnost krátkodobé stáže ve Vídni
- flexibilní pracovní dobu
- mobil + notebook
- 20 dnů dovolené (po zapracování možnost navýšení)
- vzdělávání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

účetní a daňová kancelář

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3983483  Posting date: 7.10.2020  Lower salary limit (gross): 70 000 Kč/měsíc