We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Nový projekt - klientský Data support s francouzštinou
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.1.2021
1.1.2021
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
28 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Tě proniknout do světa dat a investic, stát se součástí nově vzniklého projektu, rozvíjet v práci své jazykové dovednosti, mít 28 dní volna na relax a pracovat v pohodovém prostředí?
Super, pak čti dál, pozice KLIENTSKÝ DATA SUPPORT s FRANCOUZŠTINOU Tě bude hodně zajímat!
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
Na této pozici budeš:
- zajišťovat komunikaci s investičními a finančními institucemi (po telefonu, po emailu)
- získávat data a vkládat je do interní databáze
- starat se o aktualizování dat
- kontrolovat správnost dat, případně řešit následné opravy
- zodpovídat dotazy klientů
- komunikovat s kolegy ze zahraničních poboček
Co je pro nás důležité, abys měl/a:
- vystudovaný obor v oblasti ekonomie (min. středoškolské, ideálně vysokoškolské), nebo zkušenosti z finanční/investiční sféry výhodou
- znalost FRANCOUZŠTINY na pokročilé úrovni umožňující komunikaci s rodilým mluvčím (min. na úrovni C1)
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min. na úrovni B2)
- pokročilou znalost MS Office, převážně EXCEL na velmi dobré úrovni
- zájem o problematiku finančnictví a investování
- schopnost zaměřit se na detail
- schopnost pracovat samostatně
- týmového ducha
Super, pak čti dál, pozice KLIENTSKÝ DATA SUPPORT s FRANCOUZŠTINOU Tě bude hodně zajímat!
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!
Na této pozici budeš:
- zajišťovat komunikaci s investičními a finančními institucemi (po telefonu, po emailu)
- získávat data a vkládat je do interní databáze
- starat se o aktualizování dat
- kontrolovat správnost dat, případně řešit následné opravy
- zodpovídat dotazy klientů
- komunikovat s kolegy ze zahraničních poboček
Co je pro nás důležité, abys měl/a:
- vystudovaný obor v oblasti ekonomie (min. středoškolské, ideálně vysokoškolské), nebo zkušenosti z finanční/investiční sféry výhodou
- znalost FRANCOUZŠTINY na pokročilé úrovni umožňující komunikaci s rodilým mluvčím (min. na úrovni C1)
- komunikativní znalost ANGLIČTINY (min. na úrovni B2)
- pokročilou znalost MS Office, převážně EXCEL na velmi dobré úrovni
- zájem o problematiku finančnictví a investování
- schopnost zaměřit se na detail
- schopnost pracovat samostatně
- týmového ducha
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Ti můžeme nabídnout:
- práci na HPP pro stabilní mezinárodní společnost
- možnost být součástí nového projektu
- partu skvělých kolegů, co tě nenechají ve štychu
- velice příjemné pohodové pracovní prostředí
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- možnost práce na home office
- plně hrazené stravenky (120 Kč/den)
- plně hrazenou Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- relax room a venkovní terasu pro chvíle odpočinku
- firemní akce
a další super benefity
Místo výkonu práce: Brno - Štýřice
- práci na HPP pro stabilní mezinárodní společnost
- možnost být součástí nového projektu
- partu skvělých kolegů, co tě nenechají ve štychu
- velice příjemné pohodové pracovní prostředí
- 25 dní dovolené + 3 sick days
- možnost práce na home office
- plně hrazené stravenky (120 Kč/den)
- plně hrazenou Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- relax room a venkovní terasu pro chvíle odpočinku
- firemní akce
a další super benefity
Místo výkonu práce: Brno - Štýřice
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
mezinárodní společnost - finance, investice, podílové fondy
mezinárodní společnost - finance, investice, podílové fondy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3997397
Posting date: 9.11.2020
2020-11-09
location: Brno Position: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista finančních trhů, Specialista podpory zákazníků Company: ADECCO spol.s r.o.
Lower salary limit (gross): 28 000 Kč/měsíc