We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Team Leader - Posługujesz się językiem polskim na poziomie komunikatywnym?
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Hornopolní 40, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Hornopolní 40, Moravská Ostrava a Přívoz, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2021
01.05.2021
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude po zaškolení náplní Vaší práce?
- Organizace práce na pracovišti a zajištění zpracování všech poptávek, nabídek, objednávek či reklamací v termínu
- Přidělování úkolů, určování priorit, řešení zástupů, plnění termínů
- Vyhodnocování práce Vašeho týmu, reporting výsledků nadřízenému
- Náslechy hovorů, podávání zpětných vazeb a vedení pracovníků zákaznického servisu
- Příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do systému
- Vyřizování e-mailových a telefonických dotazů od zákazníků a obchodních manažerů
- Spolupráce na strategických rozvojových projektech ve společnosti
- Organizace práce na pracovišti a zajištění zpracování všech poptávek, nabídek, objednávek či reklamací v termínu
- Přidělování úkolů, určování priorit, řešení zástupů, plnění termínů
- Vyhodnocování práce Vašeho týmu, reporting výsledků nadřízenému
- Náslechy hovorů, podávání zpětných vazeb a vedení pracovníků zákaznického servisu
- Příjem objednávek od zákazníků a jejich zadávání do systému
- Vyřizování e-mailových a telefonických dotazů od zákazníků a obchodních manažerů
- Spolupráce na strategických rozvojových projektech ve společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Flexibilní pracovní doba, sick days
- Benefitní systém
- Příspěvek na stravování
- Vánoční bonusy a odměny
- Penzijní připojištění
- Slevy na firemní výrobky
- Pojištění odpovědnosti
- Možnost seberealizace a podílení se na rozvoji české firmy s tradicí, která je lídrem ve svém oboru a investuje do svého rozvoje
- Vzdělávání a rozvoj vlastních profesních kompetencí
- Notebook i pro soukromé účely
- Přátelský tým a příjemné kanceláře s výbornou dopravní dostupností, vlastní kantýnou
- Benefitní systém
- Příspěvek na stravování
- Vánoční bonusy a odměny
- Penzijní připojištění
- Slevy na firemní výrobky
- Pojištění odpovědnosti
- Možnost seberealizace a podílení se na rozvoji české firmy s tradicí, která je lídrem ve svém oboru a investuje do svého rozvoje
- Vzdělávání a rozvoj vlastních profesních kompetencí
- Notebook i pro soukromé účely
- Přátelský tým a příjemné kanceláře s výbornou dopravní dostupností, vlastní kantýnou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Pro našeho klienta – českou firmu s mezinárodní působností a téměř 30letou historií – hledáme důsledného leadera s obchodním duchem, který hovoří polsky na úrovni rodilého mluvčího, má zkušenosti s vedením týmu a chce se stále vzdělávat v prostředí, kde zákaznická péče neznamená vždy prodej.
Pro našeho klienta – českou firmu s mezinárodní působností a téměř 30letou historií – hledáme důsledného leadera s obchodním duchem, který hovoří polsky na úrovni rodilého mluvčího, má zkušenosti s vedením týmu a chce se stále vzdělávat v prostředí, kde zákaznická péče neznamená vždy prodej.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Expert (C2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Předpoklady pro vedení pracovního kolektivu (předchozí zkušenosti s vedením lidí výhodou)
- Znalost polského jazyka – rodilý mluvčí - klíčová spolu s komunikativní ČJ, angličtina výhodou
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či call-centra
- Odolnost vůči stresu, systematičnost, rozhodnost a schopnost určovat priority
- Aktivní přístup k řešení problémů
- Velmi dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Dobrou znalost práce na PC – zejména pokročilou znalost MS Excel
- Spolehlivost a ochota se stále vzdělávat
- Znalost polského jazyka – rodilý mluvčí - klíčová spolu s komunikativní ČJ, angličtina výhodou
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či call-centra
- Odolnost vůči stresu, systematičnost, rozhodnost a schopnost určovat priority
- Aktivní přístup k řešení problémů
- Velmi dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Dobrou znalost práce na PC – zejména pokročilou znalost MS Excel
- Spolehlivost a ochota se stále vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4052598
Posting date: 26.3.2021
2021-03-26
location: Ostrava Position: Specialista podpory zákazníků, Team leader Company: ADECCO spol.s r.o.
Lower salary limit (gross): 30 000 Kč/měsíc